Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › Jailbreaka 4.3.2?
-
AuthorPosts
-
Hej!
Har ett bra tag haft min iPhone ojailbreakad ett tag nu men bestämde mig idag att jailbreaka. Jag jailbreakade med redsn0w och allt fungerade bra förutom teman. Inga teman fungerar, jag googlade lite och det verkar som om det är ett problem för att som har 4.3.2.
Finns det något sätt att fixa detta eller är det bara att vänta på en ny JB?
@eelias 90971 wrote:
Hej!
Har ett bra tag haft min iPhone ojailbreakad ett tag nu men bestämde mig idag att jailbreaka. Jag jailbreakade med redsn0w och allt fungerade bra förutom teman. Inga teman fungerar, jag googlade lite och det verkar som om det är ett problem för att som har 4.3.2.
Har du Winterboard installerat? Google är din vän!
@eelias 90971 wrote:
Hej!
Har du en iPhone 4 eller en 3G/s? Ang. teman så har dem inget med din jailbreak att göra. Men saker och ting uppdateras hela tiden för varje version som släpps. Nya filnamn skapas, nya filvägar osv. Kolla att ditt tema stödjer 4.3.2. Gör de det, så får vi ta en närmare titt.
Som nimren sa i inlägget ovan, -har du winterboard installerat?
Winterboard är ett “huvud” program för just hela “utseende”-biten. Winterboard är gratis och kan hittas i cydia.
@nimren 90972 wrote:
Har du Winterboard installerat? Google är din vän!
Arrogans hör inte hit. Nästa gång sätter jag en varning på dig.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.