Jailbreaka först gången

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Upplåsning och jailbreak Jailbreaka först gången

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author
    Member
    Post count: 3

hejsan!
    Jag skulle vilja ha hjälp med att jailbreaka min iPhone 3gs 4.2.1.
    Jag har modemfirmware 05.15.04 jag har Telia som opperatör.

Med jailbreaka så menar jag att jag kan ladda ner alla apps.

Jag har absolut ingen aning om det här och är en extrem nybörjare. Det jag behöver är en komplett guide hur jag ska fixa detta.

Tack på förhand!

apple 3g
    Member
    Post count: 482

@steak 89833 wrote:

hejsan!
    Jag skulle vilja ha hjälp med att jailbreaka min iPhone 3gs 4.2.1.
    Jag har modemfirmware 05.15.04 jag har Telia som opperatör.

Med jailbreaka så menar jag att jag kan ladda ner alla apps.

Jag har absolut ingen aning om det här och är en extrem nybörjare. Det jag behöver är en komplett guide hur jag ska fixa detta.

Tack på förhand!

här har du en guide , jailbreak med greenpoison är lätt http://www.justmobilephone.com/greenpoison-rc6-greenpois0njailbreak-ios-4-2-1-for-mac-windows/

sTEAK
    Member

tack så J**** mkt, det funkade helt felfritt!!

apple 3g
    Member

@steak 89845 wrote:

tack så J**** mkt, det funkade helt felfritt!!

kul och höra

Ballad
    Member
    Post count: 37

Hej, jag har bara 4.1 på min telefon och den är JB. En fråga är Behöver jag uppdatera till 4.2 innan jag JB om eller göra JB det automatiskt?

apple 3g
    Member

@ballad 89852 wrote:

Hej, jag har bara 4.1 på min telefon och den är JB. En fråga är Behöver jag uppdatera till 4.2 innan jag JB om eller göra JB det automatiskt?

uppdatera till ios 4.2 sedan jailbreaka om

Ballad
    Member

Okej, finns det en länk hur man enbart uppdaterar detta? ITunes vill uppdatera till 4.3 samt fungerar det att uppdatera till den senaste iTunes?

apple 3g
    Member

@ballad 89854 wrote:

Okej, finns det en länk hur man enbart uppdaterar detta? ITunes vill uppdatera till 4.3 samt fungerar det att uppdatera till den senaste iTunes?

ladda ner firefox och installera den, starta firefox och klistra in denna sida : Download iOS 4.2.1 for iPhone, iPad, iPod touch [Direct Links] | Redmond Pie och hämta hem ios 4.2.1 för vilken iphone du har på länken, sedan startar du itunes och hållen in shift och sedan återställ och då kommer en ruta som du ska välja vilken ios du ska ha då väljer du din ios 4.2.1

Ballad
    Member

Lysande, jag behöver inte ta bort min gamla JB på min IP4 innan jag uppdatera. Jag trodde att jag var tvungen att göra en återställning innan en JB

sTEAK
    Member

En fråga..

Kan jag bara ladda ner spelen som finns på Cydia eller kan jag på något sätt ladda ner pay versionerna av app store spelen, som tex på denna sidan så finns massa apps. Men hur får jag in dom i min telefon?

apptrackr » home

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.