Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › JB eller inte på en 3Gs med iOS 4?
-
AuthorPosts
-
Jag hade tidigare 3.1.2 installerat på min iPhone (som har den gamla bootromen). Telefonen var då JB med Blackra1n och jag har SHSH sparade på Cydia.
Till min fråga, jag uppdaterade telefonen för en tid sedan via iTunes till 4.0 och jag vet att det går att JB, men jag tycker proceduren med att nedgradera telefonen och även iTunes är krånglig och känner ingen lust för det. Finns det verkligen inget smidigt sätt att JB telefonen när den har 4.0?
Väldigt tacksam för en bra lösning.
nedgradera till 3.1.2 sen kirrar du en custom ipsw med snowbreeze. Guider finns här i forumet hur man nedgraderar /uppgraderar
p0sixninja
to everyone asking about jailbreak, afaik @comex has been on vacation without computer, so don’t expect anything this week, or next weekJoshua Hill (p0sixninja) on Twitter
fan ! .. då kommer de till att dröja ett tag till med JB då :/
@jonas19 71098 wrote:
p0sixninja
to everyone asking about jailbreak, afaik @comex has been on vacation without computer, so don’t expect anything this week, or next weekJoshua Hill (p0sixninja) on Twitter
fan ! .. då kommer de till att dröja ett tag till med JB då :/
Lita inte på p0six.. Har aldrig haft något rätt eller gjort något rätt..
kan detta vara något då ??
@jonas19 71155 wrote:
kan detta vara något då ??
Det verkar som att den bara är för 3G’n. Står inget om att man kan jaila 3gs’n iaf…
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.