JB iPhone 3GS startar inte, vad ska jag göra?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone JB iPhone 3GS startar inte, vad ska jag göra?

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Member
    Post count: 5

Min iPhone är jailbreakad med blackra1n och har firmware 3.1.2
    Den hade krånglat väldigt mkt på senaste, apps som stängdes av osv så jag bestämde mig för att reboota den varpå den inte går igång längre…

Den försöker typ boota om, apple loggan kommer fram och en den där cirkeln som laddar… varvat med det röda batteriet.

EXAKT detta hände min flickväns iPhone då vi lite väl hastigt bestämde oss efter 5 dagar att göra en total återställning via itunes, och det gick ju bra men dessvärre blev hon ju tvungen att uppdatera till Firmware 3.1.3 och satt fast i skiten…. inget jailbreak till henne samt unlock.

Jag vill inte göra samma misstag att återställa den, för då finns finns det ju inget jailbreak och unlock till nya OS4 som jag fattat det…? Telefonen är köpt i usa och annars låst till AT&T.

Har läst massa om tethering osv, verkar som det ska gå att jailbreaka om min iphone igen typ… men har testat att köra blackra1n men då kommer bara killens ansikte på min iphone och den bootar inte om.

Vad ska jag göra!????? HELP

qwanah
    Member

Kan jag på ngt vis updatera min firmware till 3.1.3 om jag väljer att återställa min telefon, eller blir det automatiskt 4.0?

Freebo
    Member
    Post count: 4365

Om du inte sparat SHSH blobbar så blir det automatiskt 4.0

qwanah
    Member

Okej, men någon som har idé på hur jag kan få min iphone att starta igen???
    Blir så ledsen alltså..

jonnilsson
    Member
    Post count: 338

Samma sak hände mig tyvärr. Kunde inte göra annat än att återställa och få 4.0.

Så nu sitter jag och väntar på ett jailbreak som passar min telefon 🙂

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.