Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › JB Upplåsning iphone 3gs
-
AuthorPosts
-
hej
Det jag undrar över är att
det jag har fattat är att varje gång man startar om sin iphone 3gs så ska man trycka på black1 bla bla för att aktivera jbningen eller har jag fel???
kan man låsa upp iphonen nu? om man kan göra det kan ni länka en svenskt sida där man kan jb o låsa upp är jag jätte tacksam@volvo-s60 49575 wrote:
hej
Det jag undrar över är att
det jag har fattat är att varje gång man startar om sin iphone 3gs så ska man trycka på black1 bla bla för att aktivera jbningen eller har jag fel???
kan man låsa upp iphonen nu? om man kan göra det kan ni länka en svenskt sida där man kan jb o låsa upp är jag jätte tacksam@volvo-s60 49576 wrote:
hej
jag har en iphone 3g os 3.0 jb och upplåst när jag går in
i sms så ser jag inte lilla camera iconen alltså mms iconen vad har hänt hur fixar jag det kan nån hjälpa mig är mkt tacksam för hjälpSkapa inte onödiga trådar. Du är faktisk inte nån ny medlem så du borde veta att det finns redan trådar som handlar om detta. Skriv i dem så får du svar.
finns det någon annan som kan hjälpa mig
ja, om du ställer din fråga i rätt tråd: https://www.iphoneinfo.se/forum/upplasning-och-jailbreak/2136-smafragor-ang-upplasning-och-jailbreak-haer.html
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.