Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › JBa med mac?
-
AuthorPosts
-
Hej!
Har ett litet problem. Uppdaterade min IP4 till 4.1 igår å fixade med tinyumbrella å allt. Men sen visade sig att det visst inte fanns nåt Jb till osx ännu :<
Måste låsa upp telefonen för att kunna använda den… Pcn hittar inte telefonen riktigt tror jag, för den är väl ihopkörd med macen? Lr ska det gå?Mvh
@nill0w 80849 wrote:
Hej!
Har ett litet problem. Uppdaterade min IP4 till 4.1 igår å fixade med tinyumbrella å allt. Men sen visade sig att det visst inte fanns nåt Jb till osx ännu :<
Måste låsa upp telefonen för att kunna använda den… Pcn hittar inte telefonen riktigt tror jag, för den är väl ihopkörd med macen? Lr ska det gå?Mvh
Invänta att greenpois0n – Mmmm…pois0n släpper som OSX-verktyg.
Problemet är att telefonen är obrukbar just nu ;< Vet man nåt närmare än "coming soon"?
Ska man köra greenp0ison istället för limera1n?@nill0w 80858 wrote:
Problemet är att telefonen är obrukbar just nu ;< Vet man nåt närmare än "coming soon"?
Ska man köra greenp0ison istället för limera1n?Vad har du för baseband just nu?
Du kan använda GreenPois0n eller Limera1n om du har tillgång till en windows-burk.Har du högre än 01.59.00 så kommer du inte kunna kringgå operatörslåset med exempelvis ultrasn0w.
I dagsläget får du sitta och vänta, då det är sagt att det kommer nytt upplåsning gällande basebanden som finns till iOS 4.1 – när iOS 4.2 är släppt.
Jag har 015900.
Försökte på windowsburken men det verkade inte fungera med limera1n iaf.
Får testa greenpoison då!@nill0w 80861 wrote:
Jag har 015900.
Försökte på windowsburken men det verkade inte fungera med limera1n iaf.
Får testa greenpoison då!Gör så, du har en guide här: https://www.iphoneinfo.se/forum/upplasning-och-jailbreak/9880-%5Bguide%5D-hur-man-jailbreakar-med-greenpois0n.html
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.