Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › Jobbig reklambanner
-
AuthorPosts
-
Hej.
Efter jailbreak så har det dykt upp en jävulskt jobbig reklam på vissa spel och program.
Går det att göra nåt åt dessa? Typ få väck dem? Väldigt störande.. :mad2://Alex
Nej det är helt vanliga apps från appstore. Om din lur är jailbreakad kolla då programmet “speedtest. Har du en reklam banner där precis över docken? Det har jag. Den var inte där förut.
Nej det är helt vanliga apps från appstore. Om din lur är jailbreakad kolla då programmet “speedtest. Har du en reklam banner där precis över docken? Det har jag. Den var inte där förut.
jaha okej, jag har inte något iTunes konto, så jag har lixom aldrig varit i appstore 😛 haha.
pappa vägrar ge ut sitt konto nummer, Fast jag inte ska köpa något, vill bara ha palringo och sånt 😛jaha okej, jag har inte något iTunes konto, så jag har lixom aldrig varit i appstore 😛 haha.
pappa vägrar ge ut sitt konto nummer, Fast jag inte ska köpa något, vill bara ha palringo och sånt 😛jaha okej, jag har inte något iTunes konto, så jag har lixom aldrig varit i appstore 😛 haha.
pappa vägrar ge ut sitt konto nummer, Fast jag inte ska köpa något, vill bara ha palringo och sånt 😛Aha.. grymt….
Du har inte hittat ett sätt att komma runt kontofrågan i Itunes än då förstår jag..Aha.. grymt….
Du har inte hittat ett sätt att komma runt kontofrågan i Itunes än då förstår jag..Aha.. grymt….
Du har inte hittat ett sätt att komma runt kontofrågan i Itunes än då förstår jag..Nej det har jag inte, håller på hela tiden, har hittat en generator nu. håller på att testar lite olika. men ingen har fungerat hittils. får försöka lite mer, om inte du vet något bra sätt att komma undan? 🙂
Nej det har jag inte, håller på hela tiden, har hittat en generator nu. håller på att testar lite olika. men ingen har fungerat hittils. får försöka lite mer, om inte du vet något bra sätt att komma undan? 🙂
Nej det har jag inte, håller på hela tiden, har hittat en generator nu. håller på att testar lite olika. men ingen har fungerat hittils. får försöka lite mer, om inte du vet något bra sätt att komma undan? 🙂
@hampfred 17797 wrote:
Man behöver inte uppge ett kontonr för att skapa ett iTuneskonto! Läs nogrannare, det krävs bara om du vill tanka betalapps, gratisapplikationer fungerar utan att uppge någon känslig info!
@hampfred 17797 wrote:
Man behöver inte uppge ett kontonr för att skapa ett iTuneskonto! Läs nogrannare, det krävs bara om du vill tanka betalapps, gratisapplikationer fungerar utan att uppge någon känslig info!
@hampfred 17797 wrote:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.