Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Jobbigt "problem" Iphone 4
-
AuthorPosts
-
Tjenare haft en 3gs innan och köpte en iphone 4 nu när den kom och har lyckats att sätta på högtalar telefonen under nästan alla samtal som jag har haft i den och har haft 3gsen så länge den funnits och aldrig lyckats. Någon annan som upplever att man startar högtalaren när man pratar med någon med kinden? Lite små jobbigt men är nog en vanesak?
låter som att skärmen inte släcker sig när du tar den mot örat,
vettefan men tror min polare hade samma prob, vet inte hur han löste det, om det var via update till 4.0.1 eller något.Proximity sensorn är ett känt problem på 4an, vi får se om det går att fixa mjukvarumässigt
Among the most highly anticipated iOS changes is one addressing a bug with the iPhone 4’s proximity sensor, an issue that Apple CEO Steve Jobs promised would be fixed in a future software updates. There have been conflicting reports, however, as to whether earlier beta versions of iOS 4.1 address the problem.
kanske blir fixat i 4.1 releasen
Okej så den är fixad i 4.0.1 eller kommer den uppdateringen som ska fixa den? ganska störande någon annan som stör sig grovt på det?
Jag har 4.0.1 och det är inte fixat kan jag säga…
fan vad störande orka ha det så skynda på nu steve och fixa skiten ! pinsamt o stå i en kö så bara “Ah men det låter bra!”” skriker telefonen 😛 o ibland tar det ju ett tag innan man uppfattar vad som hänt typ
nah alla har inte det. är faktist en av dem som inte har de.
men problemet finnsva fan vad ruttet vadå måste jag skicka tillbaka min telefon då? eller kommer det att fixas i någon uppgradering fattar nada 🙂 Hoppas man slipper skicka iväg den bara för lär ju gå att åtgärda.
varför skriver folk iphone 4g? svensson 4gs? ni som har den borde väl veta vad den heter ialla fall.
Fan vad trist om det är en massa som får det problemet med iPhone 4.
Fixas med update längre fram.. Typ 4.1 troligen
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.