Front page › Forums › Övriga ämnen › Jobs hatar KISS
-
AuthorPosts
-
Tja
Jag drog ner och la in typ alla gamla fina skivor med KISS på iTunes i morse.
Något skummt hände dock, det blev typ 2st album av varje skiva. I alla fall om man tittar i albumläget.
Nu är det säkert jag som är kusligt oteknisk, men dethär har inte hänt förr (underhela den långa veckan jag har haft luren). Tidigare har man bara kunnat markera upp “båda” albumen och döpt om dom till samma sak så har dom smält samman.Jag vågar nog utsee detta till dagens i-landsproblem.
Verkar som du har missat nått eller så.
Förmodligen så att du album artist skiljer eller att du inte har markerat “part of a compilation” på några av spåren. Markera alla låtarna och kryssa i samma albumnamn, album artist och part of a compilation så ska du se att det löser sig 🙂
Förmodligen så att du album artist skiljer eller att du inte har markerat “part of a compilation” på några av spåren. Markera alla låtarna och kryssa i samma albumnamn, album artist och part of a compilation så ska du se att det löser sig 🙂
Du kanske har råkat kopiera in .m3u filen också?
Det va att jag inte hade markerat vissa som en del av en samling som var problemet.
Det va att jag inte hade markerat vissa som en del av en samling som var problemet.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.