jukefly

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Member
    Post count: 26

sökte men hitade ingen som skrivit om detta aldeles underbara app!

jukefly är ett program till din Iphone som gör att du kan komma åt all din musik som du har i din dator med hjälp av ett serverprogram som du istallerar i din dator.. på så vis behöver du aldrig mer ha musik lagrat i din mobil längre.. har du täckning har du tillgång till all musik du har hemma.

du kan även streama musikvideos på alla låtar även om du inte har dessa i din dator, se texterna till låten och info om artisten..

passa på att ladda ner det medans det är gratis.. för vem vet hur mkt det kommer att kosta i framtiden, slår ut spotify med hästlängder enligt mitt tycke.. går väl inte att jämnföra rakt över, men bara att det är gratis säger ju en hel del.

dvs, så länge din dator i hemmet är igång, har du all musik med dig!

carpe
    Member
    Post count: 904

Det har dock snackats en hel del om “Simplify Music 2” i fortumet. Vilket går ut på samma sak antar jag. Slickar bra mycket mer ström, men har man bara strömmen inkopplad så funkar det fint.

bozz
    Member
    Post count: 1199

Simplify Media (som gjort Simplify Music+photo) har troligtvis blivit uppköpt av Apple och är dessutom bortplockat från Appstore:
    “Simplify Media uppköpt av Apple” – MacWorld
    🙁 (men det kanske tyder på att Apple har en egen variant på G?)

Så detta var ett bra tips för oss som inte har Simplify Music! tackar!:D

Freebo
    Member
    Post count: 4365

bozz, om jag tidigare kunde ha överseende med Apple börjar jag nu faktiskt reta mig ordentligt. P.g.a Apples nya direktiv försvinner flera appar, bla. WiFiTrak från AppStore åsså nu Simplify Music. Visserligen finns tjänsten kvar för mig som bef. användare men det är helt klart någonting fel när företagen som säljer via AppStore inte är i kontroll över sin egen framtid. Uppköpta eller ej.

bozz
    Member
    Post count: 1199

@freebo 59861 wrote:

bozz, om jag tidigare kunde ha överseende med Apple börjar jag nu faktiskt reta mig ordentligt. P.g.a Apples nya direktiv försvinner flera appar, bla. WiFiTrak från AppStore åsså nu Simplify Music. Visserligen finns tjänsten kvar för mig som bef. användare men det är helt klart någonting fel när företagen som säljer via AppStore inte är i kontroll över sin egen framtid. Uppköpta eller ej.

Håller med. Tror Apple måste vara lite försiktiga med uppköp, borttagna och ej godkända apps i framtiden, annars kan det gå illa.

OT: testat Jukefly lite, verkar bra!

Alven73
    Member
    Post count: 31

Testade oxå programmet och verkar positivt, tackar för tipset:)

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.