Front page › Forums › Övriga ämnen › Julklappar!
-
AuthorPosts
-
Har ett litet presentkort på Lovefilm – 6 månader gratis 2-filmspaket!
Har även en gratiskod på ett spel. (funkar dessvärre bara på Amerikanskt ituneskonto)
Tänkte sänka bort dem såhär i juletider.Men då jag bara har dessa två, måste jag göra en lite tävling om dem :laugh:
Därför vinner den som gör den 24e posten här (min EJ inräknad) 🙂Spelkoden får den som först postar (och HAR ett amerikanskt iTuneskonto).
OBS! regler
Jag är inte 100% på att koden funkar, men är 97% säker. Kan dessvärre inte testa för då går den åt.
Samma person får posta hur många gånger den vill, men inte 2ggr i rad!
Jag kommer inte ge koden till någon som varit medlem mindre än 1 månad från det att den 24 posten skrivs.
Det ska inte vara någon bindningstid på Lovefilmabonemanget, sålänge man säger upp det i tid. Om det mot förmodan skulle vara det tar jag inget ansvar.LYCKA TILL och God Jul!
post 1:
ja mm skulle vara nice med lovefilm, bara för att tjejen vart sugen på att ha ett abb därKom på en grej! Från och med nästa inlägg måste ni inkludera ett bra julklappstips 😀
(detta inlägg ingår ej i räkningen)
Ja, lovefilm hade vart najs 🙂
#5 hyra film
I’m on, min klapp kanske inte är direkt PK men iaf iPhonerelaterad…. iPhone Vibrator | Erotica…Art…Stories…Photos…
För att få lite fart på det här spektaklet ändrar jag reglerna lite.
Ni får nu posta hur många gånger som helst. MEN inte 2ggr i rad! 😮 :laugh:(denna post räknas inte in)
Eftersom Svensson verkar ha lite svårt med matten så blir det här:
Samsung Flash 256GB Perfekt till datanörden, eller vänta.. Köp gärna en till mig 😉
För er som aldrig skulle kunna tänka er att köpa en “simpel” hårddisk för dom pengarna, ta en titt här 🙂
YouTube – Samsung SSD Awesomeness#7
Jag har inget bra julklappstips men, en gåva till cancerfonden är inte helt fel.
God Jul
Skynda på nu!
jag postar för att fylla ut till er andra!
Hej å hå #11 och en slant till ‘Läkare utan gränser’
# 14
🙂
Bra! Nu börjar ni närma er!! Jag hjälper till #16
# 17
🙂
tingeling #19
Nyårstips : Grillad lammstek eller file med Hasselbackspotatis med MYCKET smör och vitlök#21
Slår nog till på tacopaj till nyårsmiddag 😀
Gott att äta på småtimmarna med 🙂
Creme de cacao + caffe latte drinkar till nyårs natten.
Tänkte hjälpa er lite på traven.
Vem blir det?
Grattis i förskott 🙂
# 24
inget slår plankstek! med vinsås
I WIN! mitt tacktal kommer senare, när det är finputsatom spelkoden, den kan du ge bort till någon som vill ha den
Tack för detta Bozz, hoppas det inspirerar fler givmilda att kicka igång ‘tävlingar’ (*host*host* Kaptenx.com)
så nu är allt klart, mitt konto är aktiverat på lovefilm och 6månaders gratis. känns riktigt nice då jag är en bluray älsklare men inte en stor fan utav att köpa filmer. så att hyra dom är riktigt nice. Stort tack till Bozz för att ha tagit initiativet till en sådan tävling.
dom första två filmerna som kommer är “300” och “troy”.tack ännu en gång! snart kommer väl tjejen hem och tar bort alla filmerna på listan och lägger in sina istället
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.