Front page › Forums › Övriga ämnen › Justin Long har JBat sin iPhone
-
AuthorPosts
-
Justin Long, som är med i flertalet Mac-reklamer pratar om en sms-konversation han haft med en okänd tjej som skickat till fel nummer.
Hela konversationen är rolig, men håll ett öga öppet EFTER att han stänger ner sms-appen.
Cydia på hans telefon? Jag undrar vad Apple säger 😀Hahaha! Allt var klockrent! Även Cydia där två uppdateringar behövdes göra 😉
Tur att det efter uppdateringar i DMCA i USA så är det helt lagligt att jailbreaka. Visst detta gillas inte av apple, men är inte längre olagligt därborta iaf 🙂
haha fy vad klockrent, först tänkte jag klaga på denna tråd, liksom vem bryr sig om en kändis har jb sin iphone, men hela klippet var bara så underbart! tack att du delade med dig
Han har väl windows på sin mac med 😀
@pongo 75461 wrote:
haha fy vad klockrent, först tänkte jag klaga på denna tråd, liksom vem bryr sig om en kändis har jb sin iphone, men hela klippet var bara så underbart! tack att du delade med dig
Det var typ mitt första inlägg på ett år så jag är nöjd att du inte flameade mig 🙂
Jag tänkte direkt på detta forum när jag såg den.Ja, det är ett “jag bryr mig inte men lite roligt var det”klipp. Ja, allt var roligt. Även smskonversationen 🙂
haha smskonversationen var ju guld! Fyfan vad jag garvade när den där personen rättstavade han på Beiber efter alla andra felstavningar ;P
Haha riktigt rolig, både SMS-konversationen och att han har JBat 🙂
kan verkligen inte släppa det, kan någon fixa fram hela sms konversationen, vill veta hur det slutade 😛
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.