Kalender och Kontaktsynk Iphone 3Gs

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Kalender och Kontaktsynk Iphone 3Gs

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Member
    Post count: 30

Min far har råkat dränka sin gamla sony ericsson P1 i indiska oceanen. Vilket jag självklart tyckte var för det bättre då det gav honom en möjlighet att investera i en iPhone 3Gs.

Dock så har han alla kontakter i datorn, tror faktiskt de ligger i Outlook och det funkar väl att synka med iTunes?

Tidigare har han använt ett sonyericsson program som heter OneBridge. Går det att använda till iPhone 3gs också?

Jag tänkte även jailbreaka telefonen åt honom så att han kan ta del av sådana fina grejer som 3G unrestrictor, backgrounder och SBSettings. Hur går det att jailbreaka de nya 3gs? Har alla de nya bootloader?

mattiL
    Member
    Post count: 53

Outlook och iTunes funkar bra ihop.

Program från SE kan du nog glömma.

Alla nya iPhone, från w37 cirka, och framåt har nya bootloadern, går att JB men kräver ny JB efter omstart av telefonen.

Freebo
    Member
    Post count: 4365

@desempleado 48026 wrote:

Min far har råkat dränka sin gamla sony ericsson P1 i indiska oceanen. Vilket jag självklart tyckte var för det bättre då det gav honom en möjlighet att investera i en iPhone 3Gs.

Dock så har han alla kontakter i datorn, tror faktiskt de ligger i Outlook och det funkar väl att synka med iTunes?

Tidigare har han använt ett sonyericsson program som heter OneBridge. Går det att använda till iPhone 3gs också?

Jag tänkte även jailbreaka telefonen åt honom så att han kan ta del av sådana fina grejer som 3G unrestrictor, backgrounder och SBSettings. Hur går det att jailbreaka de nya 3gs? Har alla de nya bootloader?

Outlook borde fungera, dock kan det vara en idé att exportera kontakterna till Windows Adressbok och försöka därifrån – jag tror faktiskt du får bättre träffsäkerhet så

Kolla även Importera kontakter till din iPhone | iPhoneinfo.se

mattiL
    Member
    Post count: 53

Jag synkade min Xperia X1 med Outlook och sedan synkade jag iPhonen med outlook, hur smidigt som helst.

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.