Kalendern visar prickar varje dag

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Kalendern visar prickar varje dag

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Member
    Post count: 3

Hej,

I månadsvyn i kalendern skall det ju vara en prick på de dagar där det finns kalenderposter inlagda.

Min iPhone visar dessa prickar varje dag oavsett om ngt är inplanerat eller inte, är det någon som vet varför?

Tack!

//Göran

Pear
    Member
    Post count: 322

lät ju skumt “/ när du klickar på en “tom” dag med prick så står det inget? För man kan ställa in så att en inbokning visas över en lång period.

Annars om det inte går något att göra åt, återställ. Kolla även programmet du synkar kalendern med så det inte är något konstigt gjort där.

steffe
    Member
    Post count: 2452

Har du någon fristäende app kopplad till klockan eller kalendern?
    Kolla alla inställningar!

E-Minor
    Member
    Post count: 87

Jag råkade ut för det där när jag synkade mot Google, hur synkar du din information?

Goran E
    Member
    Post count: 3

Hej

Jag synkar mot outlook 2003. Jag skulle vilja synka mot google men har inte lyckats få till det. Lyckas inte exportera data från outlook.

Den enda applikationen som jag kan tänka mig ligger mot kalendern är “Weekday” som bara visar vilken vecka det är när man trycker igång applikationen. Borde inte vara den tycker jag.

//Göran

E-Minor
    Member
    Post count: 87

Jag har själv försökt få svar på problemet med prickar på tomma dagar… Som sagt, jag fick också det så när jag synkade min outlook info mot Google. Nu när jag använder MobileMe och iCal så blir det inte så. Kan det vara någon liten bugg tro?

Kanske det här hjälper dig…?

“In addition to what others have mentioned about ending in the past, the dots fill every day if you schedule an event that begins and ends at the same time. For example, I had recurring birthdays set for 12am to 12am on the birthday (0 minutes). The extra dots disappeared once I changed to a 5 minute interval for these events (eg. 12am-12:05am). I changed Outlook, which is synced with the iPhone and cleared it up.”

tråd här: dots on Calendar…on every day! – iPhone Forums

jasifil
    Member
    Post count: 300

Hur ser det ut om du väljer “Lista” i kalendern? Där borde du i så fall kunna se om du har någon bokning som ligger över lång tid.

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.