Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Kan ej ansluta till youtube ( Fix fungerar ej )
-
AuthorPosts
-
Hejsan
Hag jailbreak min 3gs med snowbreeze och lagt in iOS 4.1 funkar kanon, MEN det står kan inte ansluta till youtube trots att jag testat alla 3st youtube fixar i cydia. asså cydia.pushfix.info eller vad den hette men utan resultat.
Har några andra samma problem men ingen av youtubefixarna funkar? Hur löser man det då? Jag på 3.1.2 löste jag alltid detta problemet med fixarna =)
Hjälp mig gärna =) Just nu kör jag på m.youtube.com d funkar ju men inte klockrent =)
Du ska bara prova med en fix åt gången
@iPhoneReservdelar.se 83701 wrote:
Du ska bara prova med en fix åt gången
Yes självklart, det är ju det jag gjort samt startar om emellan varje också. Och nu märkte jag att telefonen startar om sig efter ca 10 min i telefon samma problem som jag hade med 4.0 men inte med 3.1.2 damn trodde det var löst i 4.1 =) får väl testa, 4.1.2 se om det funkar bättre lite längre fram.
Gör om allt
Börja med att sätta telefonen i DFU och installera omoddad 4.1
återskapa inte från nån säkerhetskopia eller nåt och prova youtube…
jailbreaka med pwnagetool istället kan fungera bättre.@iPhoneReservdelar.se 83716 wrote:
Gör om allt
Börja med att sätta telefonen i DFU och installera omoddad 4.1
återskapa inte från nån säkerhetskopia eller nåt och prova youtube…
jailbreaka med pwnagetool istället kan fungera bättre.Telefonen är från usa jag måste kunna kör unlock på den så kör alltid moddad ipsw så jag inte uppdaterar baseband ju. Körde in 3.1.2 igen och youtube fix 1 nu funkar det och telefonen startar inte om vid samtal.
Jävla 4.x iOS som spökar och alltid startar om telefonen som om den blir för varm eller nått, ingen aning men d funkar inte.
Min 3GS är jailbreakad med custom ipsw.
Jag körde fix 1 för youtube och det fugnerar -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.