Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Kan ej ladda ner apps från appstore
-
AuthorPosts
-
Hej. Nu kommer mitt första inlägg efter registrering. Jag har idag ramlat över ett ganska irriterande problem. Jag kan helt plötsligt inte ladda ner apps från AppStore. Varken de som är gratis eller de som kostar pengar. Fram tills idag har det fungerat hur bra som helst. När jag trycker på köp knappen i AppStore så går iphonen ut ur AppStore och sen händer det inget mer. Det är ju då lösenords rutan dyker upp annars. Så jag hoppas att det finns någon vänlig Själ som har en lösning på detta? Har sökt på Google men verkar inte som att någon annan haft detta problem? :/
Edit: jag har även en jailbreakad telefon om det nu kan ha någon betydelse.
Edit 2: kan också tillägga att det går hur bra som helst att uppdatera redan nerladdade apps.
jag har samma problem, kan inte installera varken gratis eller apps som kostar pengar :/
när ja trycker på installera så “crashar” appstore eller vad man ska säga, det stängs ner bara..
Ja precis som för mig. Och det konstiga är att jag tror inte att jag har gjort något speciellt med telefonen heller. Inte installerat några speciella apps eller något :/
@t0tto 79441 wrote:
Ja precis som för mig. Och det konstiga är att jag tror inte att jag har gjort något speciellt med telefonen heller. Inte installerat några speciella apps eller något :/
Har du:
* Testat starta om telefonen?
* Laddat ner en app via iTunes på datorn och sedan synkat telefonen och efter det, testat med appstore i telefonen om det blir samma fel?@muffins 79442 wrote:
Har du:
* Testat starta om telefonen?
* Laddat ner en app via iTunes på datorn och sedan synkat telefonen och efter det, testat med appstore i telefonen om det blir samma fel?jag har testat starta om telefonen men det funkade ej för mig, har dock inte testat med itunes än, min dator är sönder så det suger haha xD
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.