Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Kan ej Ladda ner apps via App Store!
-
AuthorPosts
-
Hej allihopa!
Första inlägget här på forumet sen registreringen.Har jailbreakat min 3gs nyligen med cydia, men när jag vill ladda ner en ny app från app store så står det bara “Kan inte ansluta till affären, En säker anslutning kunde inte upprättas, kontrollera inställningar för tid och datum”
Alla apps och liknande som jag haft innan fungerar perfekt, kan även lägga in dom jag köpt innan från datan till iphonen utan problem.
Nån som vet lösningen!:DHar du gjort det som felmeddelandet säger?
Alltså kontrollera på datorn så att inställningarna för datum och tid stämmer överens med dagens datum och tid på din dator?Allt stämmer på datorn men det känns som att det inte riktigt är probemet, du har ingen ide till en lösning?
Är verifierad också så att betalnings sättet är inget problem.
Tacksam för alla svar!@ville_85 77217 wrote:
Allt stämmer på datorn men det känns som att det inte riktigt är probemet, du har ingen ide till en lösning?
Är verifierad också så att betalnings sättet är inget problem.
Tacksam för alla svar!Vad händer om du försöker ladda ner app från appstore i själva telefonen med hjälp av appen för appstore?
Det är just de som inte fungerar, jag kan utan problem ladda ner apps via itunes o sen synka telefon med data o då får jag in appsen.
Men det är just när jag gör det via app store i telefonen som felmeddelandet kommer upp, först står det väntar, sen anger jag mitt lösenord för att godkänna sen kommer felmeddelandet upp.. ” En säker anslutning kunde inte upprättas, kontrollera inställningar för tid och datum”
Sjukt jobbigt….@ville_85 77220 wrote:
Det är just de som inte fungerar, jag kan utan problem ladda ner apps via itunes o sen synka telefon med data o då får jag in appsen.
Men det är just när jag gör det via app store i telefonen som felmeddelandet kommer upp, först står det väntar, sen anger jag mitt lösenord för att godkänna sen kommer felmeddelandet upp.. ” En säker anslutning kunde inte upprättas, kontrollera inställningar för tid och datum”
Sjukt jobbigt….Kollat du har rätt årtal oxå? bara för datum och tid stämmer betyder det inte du har rätt år inlagt. haft de problemet själv xD
hej har typ samma fel men kan ladda ner saker från appstore men inte uppdatera mina apps då får jag samma svar o sen så har min slutat att synka filmer musik o program i ituns också nån som vet vad som skall göras
Tack tack tack, helt sjukt, året stod inställd på 1970, gick in o ändra så att allt stämde så börja de funka på en gång!
Sjukt tacksam för hjälpen..Nu vet du KORN509 in o ändra så ska de funka, funka för mig..
TACK!!vart ändrar man det då vart än jag kollar så är det rätt tid o år
@mossarelli 77280 wrote:
Inställningar > Allmänt > Datum & Tid
Varför kör ni inte med automatisk tidsinställning? Bor ni i Danmark?
då är inte det som är fel har auto tidsinställning på nån annan som vet vad felet kan bero på
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.