"kan inte ansluta till iTunes store" i mobilen

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone "kan inte ansluta till iTunes store" i mobilen

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Member
    Post count: 10

jag kan leta upp program i appstore, men när jag ska ladda hem de så skriver jag in mitt lösenord så kommer texten “kan inte ansluta till iTunes store” upp. det är rätt lösen för de går att logga in med kontot på datorn men inte i iPhonen.

jag har fått en ersättningsmobil och har inte kommit online alls med denna. förra var inga problem med.
    har provat att återställa nätverksinställningarna. någon som sitter på ett hett tips för hur man kan lösa det?

jag har sökt på frasen jag får upp men hittar inget som hjälpt mig.

Freebo
    Member
    Post count: 4365

Här finns massor av sköna tips, själv har jag aldrig sett felet
    iPhone cannot connect to iTunes store – Google-sökning

H3NR11K
    Member
    Post count: 1433

Jag har det felet jag med.. Dock så klagar den endast vid uppdate av apps men annars inte 😛

Jazon
    Member
    Post count: 10

kör jag en återställning så fungerar det. men när jag lägger in min säkerhetskopia så slutar den att fungerar o ger detta felmeddelande. kan jag på ngt vis bara få in viss info från säkerhetskopian?

Freebo
    Member
    Post count: 4365

Om du kollar FAQ-länken i min signatur så finns det info om hur du säkerhetskopierar SMS, anteckningar, bokmärken, cookies och kalender. Kräver dock jailbreak

Anza boy
    Member
    Post count: 1

När jag ska verifyera mitt iTunes account så står det att jag måste sätta på Cookies, trots att jag redan har satt på cookies.
    Några idéer om vad jag ska göra?

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.