Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › Kan inte hitta app installer :(
-
AuthorPosts
-
Fick min iphone 3g 16gb idag. och jailbreakade den idag utan problem med det nyaste SNOW programet . Men kan inte hitta någon sida på safari där man kan ladda ner app installer, blir tokig. Vill ju kunna lägga in lite apps i telefonen.
Tacksam för hjälp
@macbang 41844 wrote:
Fick min iphone 3g 16gb idag. och jailbreakade den idag utan problem med det nyaste SNOW programet . Men kan inte hitta någon sida på safari där man kan ladda ner app installer, blir tokig. Vill ju kunna lägga in lite apps i telefonen.
Tacksam för hjälp
Apps tankar du lättast ner från Appstore (iTunes), antingen direkt i iPhonen eller i datorn ..
Hade planer på att lägga in PS1/ PSX emulatorn och lira lite red alert. Men det kräver väl att man har någon form av installer på iphonen?
Cydia ska du ha då. Och den ikonen borde ligga på skrivbordet om du jailbreakat!
Tänkte inte på att du skrev i Jailbreakdelen, klart du var ute efter cydiaprogram 🙂 miss av mig.
Kan tillägga att jag jailbreakade med den nyaste versionen av redsnow. MEn vill fortfarande kunna lira ps1 spel på den. Så om någon kunde hjälpa mig skulle uppskattas hemskt mycket:)
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.