Kan inte hitta app installer :(

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Upplåsning och jailbreak Kan inte hitta app installer :(

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author
    Member
    Post count: 19

Fick min iphone 3g 16gb idag. och jailbreakade den idag utan problem med det nyaste SNOW programet . Men kan inte hitta någon sida på safari där man kan ladda ner app installer, blir tokig. Vill ju kunna lägga in lite apps i telefonen.

Tacksam för hjälp

imported_Thian
    Member
    Post count: 1020

@macbang 41844 wrote:

Fick min iphone 3g 16gb idag. och jailbreakade den idag utan problem med det nyaste SNOW programet . Men kan inte hitta någon sida på safari där man kan ladda ner app installer, blir tokig. Vill ju kunna lägga in lite apps i telefonen.

Tacksam för hjälp

Apps tankar du lättast ner från Appstore (iTunes), antingen direkt i iPhonen eller i datorn ..

macbang
    Member

Hade planer på att lägga in PS1/ PSX emulatorn och lira lite red alert. Men det kräver väl att man har någon form av installer på iphonen?

The_net
    Member
    Post count: 43

Cydia ska du ha då. Och den ikonen borde ligga på skrivbordet om du jailbreakat!

imported_Thian
    Member
    Post count: 1020

Tänkte inte på att du skrev i Jailbreakdelen, klart du var ute efter cydiaprogram 🙂 miss av mig.

macbang
    Member

Kan tillägga att jag jailbreakade med den nyaste versionen av redsnow. MEn vill fortfarande kunna lira ps1 spel på den. Så om någon kunde hjälpa mig skulle uppskattas hemskt mycket:)

The_net
    Member
    Post count: 43

@macbang 41868 wrote:

Kan tillägga att jag jailbreakade med den nyaste versionen av redsnow. MEn vill fortfarande kunna lira ps1 spel på den. Så om någon kunde hjälpa mig skulle uppskattas hemskt mycket:)

Har du cydia nu då? Isf, sök psx emulator på youtube så finner du det du söker!

macbang
    Member

japp cyndia finns inlagt.

tehfiskk
    Member
    Post count: 154

gå in i Cydia o sök på psx4iphone eller va den heter, sen får du installera.

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.