Kan inte läsa innehåll iPhone4

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Kan inte läsa innehåll iPhone4

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Member
    Post count: 2

Hej!

Jag har en iPhone 4. Jag köpte den förra året, men den jag har nu är en utbyttestelefon, då jag var i USA så gick jag in och frågade vad det skulle kosta att laga min skärm som var spräckt, då fick jag betala 1800 och så fick jag denna. Men garantin skall gälla ändå. Det var hos Apple i San Fransisco.

DSen har funkat helt ok sen jag kom hem i Januari, men nu har den börjat krångla.

När jag ansluter den till datorn så kommer det att den inte kan läsa innehållet på telefonen. Det kommer att jag skall återställa, men jag har provat det och det fungerar inte.

Sen så måste jag ofta starta om den för att det slutar fungera om man skall surfa den bara tuggar.

Batteriet är riktigt dåligt också det blir tomt väldigt snabbt.

Annars fungerar den perfekt!

Kan jag göra något själv eller måste jag lämna in den? Vill ju helst inte lämna in den då det tar tid och jag gillar ju min telefon!!

iPhoneReservdelar.se
    Member
    Post count: 1619

Du får nog återställa den, akta dig för baseband uppdatering

forthemoment
    Member
    Post count: 2

@iPhoneReservdelar.se 90491 wrote:

Du får nog återställa den, akta dig för baseband uppdatering

Hur gör jag det? Jag har försökt inne i menyn vid inställningar? Men felet kvarstår. Kan jag återställa på annat sätt?

iPhoneReservdelar.se
    Member
    Post count: 1619

Du återställer från iTunes, men först ska du googla efter uppdate to 4.3.1 no baseband update. Om iTunes inte ser telefonen så kan det hända att du behöver sätta den i DFU läge och då googlar du iPhone DFU.

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.