Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Kan inte öppna konto i Itunes :(
-
AuthorPosts
-
Hejsan!
Har precis köpt en Iphone till mig och frugan.
Har laddat ner Itunes från apple.com.
Nu till mitt problem.
Jag kan inte öppna ett konto i Itunes. Använder min hotmail adress.
Jag går in på Affär och trycker på skapa konto. Kommer ditt där man ska skriva i sitt VISA eller Mastercard. Fyller i namn och adress och telenummer. När jag fyllt i allt på den sidan så får jag upp ett felmeddelande som lyder:“Please enter your apple ID and password, then click billing info and update your payment information. If u cancel you may not be able to buy music until this billing issue has been resolved.”
Vad beror detta på?!
Nån som haft liknade problem eller vet hur jag ska gå till väga?!//Mvh Håkan
Om du försöker logga in med det du fyllt i före du ska skriva in kortnr. Kommer du in då kanske?
Eller testa bocka i No creditcardNej!
Jag får bara upp:“This Apple ID has not yet been used with the iTunes Store.
Please review your accont information.”Kommer då till den sidan med kontokort igen och det finns ingen. No credit card. 🙁
//mvh Håkan
@dulvar 49134 wrote:
Nej!
Jag får bara upp:“This Apple ID has not yet been used with the iTunes Store.
Please review your accont information.”Kommer då till den sidan med kontokort igen och det finns ingen. No credit card. 🙁
//mvh Håkan
Öppna itunes och välj appstore. När du ska ladda ner ett gratis app så blir du tvungen att skapa ett konto, och då kan man välja “creditcard none”Screenie
Okej!
Tack så mycket för hjälpen 🙂
Nu funkade det…
Fanns det någon lösning för detta? Utan att behöva välja “creditcard none” ?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.