Kan inte ta bort filer från iPhone 4G

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Kan inte ta bort filer från iPhone 4G

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Member
    Post count: 2

Tjena!

Har lite filer(bilder) på min iphone som jag importerat som nu inte går att ta bort.

När jag går in på bilder ligger de importerade bilderna i en mapp som heter “14 jan 2011”. Jag förstår inte varför jag inte kan radera mappen i iTunes eller så. Jag är inte så pepp på att radera allt innehåll i iPhonen för att sedan reseta allt igen.

Har någon något förslag så hade jag uppskattat det oerhört mycket. 🙂

Mvh

imser75
    Participant
    Post count: 78

När du har iTunes uppe, klicka på fliken “bilder” längst upp till höger i raden med
    “sammanfattning, info, program ringsignaler, musik, filmer, tv-program, bilder”

Där inne finner du “synkronisera bilder från” och då väljer du en mapp som är tom. Då försvinner bilderna du har på telefonen nu.

fnisse
    Member
    Post count: 2

@imser75 90106 wrote:

När du har iTunes uppe, klicka på fliken “bilder” längst upp till höger i raden med
    “sammanfattning, info, program ringsignaler, musik, filmer, tv-program, bilder”

Där inne finner du “synkronisera bilder från” och då väljer du en mapp som är tom. Då försvinner bilderna du har på telefonen nu.

Schysst! Precis vad som behövdes. Skönt att slippa bilder på gamla ex. haha

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.