Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Kan jag få mina bilder tillbaka?
-
AuthorPosts
-
Finns det någon möjlighet för mig att få mina bilder tillbaka?
Jag kopplade in telen till datorn för att ladda den. Itunes startas och säger något om synkronisering. Jag tänker att eftersom jag aldrig gör det är det väl bra så jag inte förlorar mina bilder igen (min förra tele gick sönder och alla bilder förlorade).
Jag får upp 2 alternativ:
1. Synkronisera Monicas Iphone.
2. Synkronisera ny Iphone.Jag tänker att ja det är min Iphone så jag väljer Monicas. Detta måste ju ha varit min förra Iphone som gick sönder.
När synkroniseringen är färdig finns allting i telefonen kvar som vanligt. Alla sms, appar, kontakter – Förutom albumet som är tomt. Där finns nu istället ett album med bilder från min förra Sony Ericsson, som jag hade på datorn!?
Däremot ligger min bakgrundsbild kvar som är ifrån det album som försvann. Krångligt va? Jag antar att det är kört för mina bilder…
Vore tacksam om någon kunde hjälpa mig.
Treo wrote:Finns det någon möjlighet för mig att få mina bilder tillbaka?Jag kopplade in telen till datorn för att ladda den. Itunes startas och säger något om synkronisering. Jag tänker att eftersom jag aldrig gör det är det väl bra så jag inte förlorar mina bilder igen (min förra tele gick sönder och alla bilder förlorade).
Jag får upp 2 alternativ:
1. Synkronisera Monicas Iphone.
2. Synkronisera ny Iphone.Jag tänker att ja det är min Iphone så jag väljer Monicas. Detta måste ju ha varit min förra Iphone som gick sönder.
När synkroniseringen är färdig finns allting i telefonen kvar som vanligt. Alla sms, appar, kontakter – Förutom albumet som är tomt. Där finns nu istället ett album med bilder från min förra Sony Ericsson, som jag hade på datorn!?
Däremot ligger min bakgrundsbild kvar som är ifrån det album som försvann. Krångligt va? Jag antar att det är kört för mina bilder…
Vore tacksam om någon kunde hjälpa mig.
Du har aldrig tagit backup av telefonen i nån dator via iTunes? Om du har det kan du återställa den där och få tillbaka bilderna, men tyvärr verkar det inte så i detta fall.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.