Kan man återställa iPhone med äldre säkerhetskopia?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Kan man återställa iPhone med äldre säkerhetskopia?

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Member
    Post count: 1

Min iPhone crashade vid uppgradering till iOS 4.2.1.

Återställde hela telefonen, och då skapades även en säkerhetskopia automatiskt. Dvs en helt urtrist kopia som innehåller orginalinställningarna.

Jag har en egen säkerhetskopia med mina egna inställningar som jag gjorde precis innan uppgraderingen.

Problemet är att iTunes bara vill uppdatera med den senaste säkerhetskopian.

Det går inte att välja en äldre version, trots att den finns i rätt mapp osv. Har även provat att flytta ut den nya säkerhetskopian för att “lura” iTunes, men då hittar den ingen säkerhetskopia alls.

Jag har PC med Windows 7.
    Har förstått att Mac-användare kan använda ett backup-program (Time-någonting…) för detta, men den möjligheten har alltså inte jag. Har gjort några försök med Windows backup, men den identifierar inte ens telefonen som backup-enhet, och inget data kan alltså flyttas dit. F.ö. verkar detta sätt rätt osäkert om man inte vet mer om hur det funkar.

Hur ska jag göra??
    Problemet verkar så enkelt, men ändå helt olösligt!

/Diesolina

trewas
    Member
    Post count: 1

har precis samma problem. Ingen som vet om det går att få fram äldre säkerhetskopior?

iPhoneReservdelar.se
    Member
    Post count: 1619

Går det inte att välja säkerhetskopia när du högerklickar på din iphone och väljer återställ från säkerhetskopia

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.