Kan man ladda iPhone med en Nano-laddare?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Kan man ladda iPhone med en Nano-laddare?

Viewing 17 posts - 1 through 17 (of 17 total)
  • Author
    Member
    Post count: 74

Som sagt jag har en gammal ipod nano, kan man ladda iphonen med en vanlig ipod nano laddare till vägguttag?

ljummenmjolk
    Member
    Post count: 35

Testa? Passar det så passar det och det ökar chansen att det funkar.

Jag har laddat min via någon iPod laddare, vet ej vilken dock, men det var direkt i datorn.

mry.i
    Member

@ljummenmjölk 4545 wrote:

Testa? Passar det så passar det och det ökar chansen att det funkar.

Jag har laddat min via någon iPod laddare, vet ej vilken dock, men det var direkt i datorn.

ok, kan du eller nån som vet länkar skicka ett par stycken så jag kan kika, och köpa, helst en bra adapter och butiken ska ligga i stockholm. tackar och tack på förhand.:)

Iphonen
    Member
    Post count: 28

Tycker jag känner igen denna stil på skrivande….. 😮

jumpcut
    Member
    Post count: 201

Eftersom att kontakten är identisk på alla iPods och iPhone så fungerar det att båda synkronisera och ladda med vilken iPod-kabel som helst.

Vad är det för adapter du letar efter och varför klarar du inte av att göra någonting själv?

jumpcut
    Member

@iphonen 4547 wrote:

Jag med. Typisk 14-15-åring.

mry.i
    Member

@jumpcut 4549 wrote:

Jag med. Typisk 14-15-åring.

Jag är 18 du?

mry.i
    Member

@jumpcut 4548 wrote:

Eftersom att kontakten är identisk på alla iPods och iPhone så fungerar det att båda synkronisera och ladda med vilken iPod-kabel som helst.

Vad är det för adapter du letar efter och varför klarar du inte av att göra någonting själv?

Jo jag har sökt men har inte kunnat komma fram till någonting än.
    Jag vill ha med usb adapter en bra.

mry.i
    Member

@iphonen 4547 wrote:

Vad pratar du om????

jumpcut
    Member

@mry.i 4550 wrote:

Jag är 18 du?

Om du mot förmodan skulle vara 18 så är jag fortfarande gammal nog att vara din pappa…

Mr EmCom
    Member
    Post count: 361

@mry.i 4551 wrote:

Jo jag har sökt men har inte kunnat komma fram till någonting än.
    Jag vill ha med usb adapter en bra.

EEh? :confused:

Mr EmCom
    Member

Jaha, nu fattade jag. Lär dig använda “,”!

Leta själv! google.se funkar utmärkt.

Snackhat
    Member
    Post count: 60

Några sladdar att välja på: http://store.apple.com/se/browse/home/shop_ipod/ipod_accessories/cables_docks?mco=Njg3OTI

Men framförallt: använd Google som Mr EmCom sa.

rastersize
    Member
    Post count: 26

Eller så skulle du ju faktiskt kunna läsa på produktsidan för den produkten du frågar om. Står klart och tydligt där, till och med bilder.
    http://store.apple.com/se/product/MB051ZM/A?fnode=home/shop_ipod/ipod_accessories/power&mco=MTU5MjU

För övrigt, så som du skriver är det lätt att tro att du är 14 till 15 år gammal (eller ska man säga ung?).

mry.i
    Member

@rastersize 4847 wrote:

Eller så skulle du ju faktiskt kunna läsa på produktsidan för den produkten du frågar om. Står klart och tydligt där, till och med bilder.
    http://store.apple.com/se/product/MB051ZM/A?fnode=home/shop_ipod/ipod_accessories/power&mco=MTU5MjU

För övrigt, så som du skriver är det lätt att tro att du är 14 till 15 år gammal (eller ska man säga ung?).

Du med:rolleyes::)

Mr EmCom
    Member

Värt å lyfta en tråd bara för att hacka på nån… Fucko…

Wahlqvist
    Member
    Post count: 93

alla ipods(vanliga, nanos, touch OSV) har likadana uttag/sladdar/dockings. så att ladda med en nanokabel är inget problem, har själv tästad med min flickväns sladd(nano) samt min brossas ipod(den första…) så det är bara att ladda på.

Nu kanske svaret redan var löst här, men jag tycker det är lite småkul att ta upp gamla trådar (:

Viewing 17 posts - 1 through 17 (of 17 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.