Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Kan man skapa genvägar?
-
AuthorPosts
-
Hej, jag är ny på detta forum och sitter och leker med min nya 3gs (min första apple produkt) och är imponerad och nöjd. Men en funktion som jag saknar eller bara inte hittat är att skapa egna genvägar. Jag vill till exempel ha Wi-Fi AV/PÅ knappen som en app så jag slipper gå in i inställningar för detta. Går det att göra sådana genvägar som telefonen är eller finns det någon app för det?
Telefonen är inte jailbreakad.@joseph 50902 wrote:
Hej, jag är ny på detta forum och sitter och leker med min nya 3gs (min första apple produkt) och är imponerad och nöjd. Men en funktion som jag saknar eller bara inte hittat är att skapa egna genvägar. Jag vill till exempel ha Wi-Fi AV/PÅ knappen som en app så jag slipper gå in i inställningar för detta. Går det att göra sådana genvägar som telefonen är eller finns det någon app för det?
Telefonen är inte jailbreakad.Om du inte jailbreakar finns det tyvärr inget sätt. Men om du jailbeakar finns det ett superbt program som heter SBsettings. Du sveper bara över klockan (längst upp) och får då upp en meny där du kan stänga av/på massa olika saker; wifi, 3g, bluetooth mm
@joseph 50902 wrote:
Telefonen är inte jailbreakad.Oavsett om du mot förmodan lyckas hitta en app för det så är det ju minst lika osmidigt som att vandra in i “inställningar”. Här krävs jailbreak och SBSettings (svep fingret en gång högst upp på skärmen och stäng av/på wifi.
Edit: Freebo had sloppy seconds
Om du i framtiden jailbreakar, så finns det tillägg för det med SBSettings.
Med en icke jailbreakad lur så kan du känna dig lika låst som pippis pappa när han blev tillfångatagen av piraterna.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.