Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Kan man slå ihop två kalendrar?
-
AuthorPosts
-
Tjena!
Fixade nyss google calender sync till telefonen. När jag stälde in vad jag ville synka valde ja kontaktet å kalender. I kalender får ja nu två stycken, en för den inbyggda å tidigare kalendern, å en google calender.
Vad jag vill göra är att slå ihop dessa, så standardkalender synkas med google -calender, eller flytta över allting ja har på iphonen till google calender så allting är synkat.
How to?
JA, jag har sökt här och på nätet.Tackar på förhand för hjälp!
Tror inte det finns något som slår ihop kalendrarna, om anat än enstaka tillfällen.
Jag skulle ställa in så att kalender 1 (standardkalendern) (på pc?) syncas mot googlecal, och iphonen mot googlecal, då har du allt på samma ställe.
Jag kör med saisuke eller calandergoo, och får då upp kalendrarna riktigt snyggt och till på köpet så ser jag alla olika kalendrar jag har på google (barnens, jobbets m.m.) i olika glada färger och kan editera dem alla.@kurtson 56848 wrote:
Tror inte det finns något som slår ihop kalendrarna, om anat än enstaka tillfällen.
Jag skulle ställa in så att kalender 1 (standardkalendern) (på pc?) syncas mot googlecal, och iphonen mot googlecal, då har du allt på samma ställe.
Jag kör med saisuke eller calandergoo, och får då upp kalendrarna riktigt snyggt och till på köpet så ser jag alla olika kalendrar jag har på google (barnens, jobbets m.m.) i olika glada färger och kan editera dem alla.Låter riktigt najs. Har bara det problemet att jag har ingen kalender på datorn. Jag kör Mozilla Firebird som mailprogram, har windows live mail men itunes vill inte synka kalender med det.
Finns det något vettigt kalender program till datorn man kan synka telefonen med via itunes till datorn? -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.