Kan någon förklara detta med obunden?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Kan någon förklara detta med obunden?

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Member
    Post count: 3

Enligt uppgifter från AT&T (operatören som har ensamrätt på iPhone i USA) så kommer dom sälja en obunden iPhone med kontantkort för ett väldigt lågt pris.

Vadå en obunden med kontantkort, då måste man väl aktivera sitt kontantkort där också eller? Eller är det bara köpa, ta hem, stoppa in mitt kontantkort o köra? Hjälp mig gärna någon:) Har en farsa som ska till USA i princip hela juli.

Extract
    Member
    Post count: 51

Obunden är när mobilen ej är bunden till ett telefonnät, t.ex AT&T, alltså – du betalar inget abonnemang. Antagligen är det AT&T’s kontantkort, ja.

elfsborg_rules
    Member
    Post count: 3

Fan va gött! Då kan jag be farsan dra hem en!:)

daWaith
    Member
    Post count: 29

Med “obunden” menar de förmodligen att den kan köpas utan krav för å teckna abonnemang..
    Och ser även ut som om man måste vara “Current AT&T Customer”, alltså redan kund hos AT&T, då det erbjudandet ligger under “Current AT&T Customer”..
    Ska nog heta “olåst” för att fungera med andra operatörer.. men de kanske kommer gå å låsa upp den, som i frankrike, för en (halvstor) avgift..

Men de blir intressant å se exakt va de menar.. bara vänta å se..

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.