kan nån förklara

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone kan nån förklara

Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • Author
    Member
    Post count: 18

Hej jag har ett litet problem köpte en iphone för ca 3 v sen min första och för typ 1 v sen vart den låst när jag va inne på itunes och nu har jag hämtat den då dom låste upp den . Dom sa att den va jailbreakad därför den låste sig ?ok nu till problemet jag vågar inte hämta nånting från itunes nu då jag är rädd att den ska låsa sig igen ? behöver jag vara orolig för att det händer igen jag har inget kvar inga roliga apps , snälla finns det nån som vet :confused: tack

iPhoneReservdelar.se
    Member
    Post count: 1619

Det du ska akta dig för är uppdatering av mjukvara från itunes
    Det kommer upp en ruta som säger nåt i stil med att det finns ny program till din iphone version 4.x detta ska du inte hämta eller uppdatera.
    Resten är OK

nokiagirl
    Member

ok så det är bara att börja ladda ner då ?! jag behöver inte oroa mig för att den ska låsa sig igen det låter juh skönt men då ska jag undvika de tack så mkt för ditt snabba svar

H3NR11K
    Member
    Post count: 1433

Ladda ned? Nej det ska du inte! Om du har låst upp den via ultrasnow ska du aldrig uppdatera via itunes.. Om den är operatörsolåst kan du uppdatera som du vill ..

Känns dock som att du pratar om piratrellaterat shit..

nokiagirl
    Member

nej nej jag vill bara kunna ladda ner apps från itunes inget annat , det jag menar va att den tidigare låste sig när jag va inne på itunes och undrade om man vågar sig på att ladda ner apps från itunes till iphonen genom datorn inget annat

nokiagirl
    Member

jag vet inte hur den är upplåst då jag lämnade in den i butiken jag köpte den

H3NR11K
    Member

Så länge du inte trycker på uppdatera till senaste programvara så är det lugnt och safe!

nokiagirl
    Member

tack så mycket för ditt svar det är min 1a iphone kan så lite så stort tack

nokiagirl
    Member

måste fråga dig H3NR11K “Känns dock som att du pratar om piratrellaterat shit”.. vad menar du med det är det pirat med itunes el ??

H3NR11K
    Member

@nokiagirl 77691 wrote:

måste fråga dig H3NR11K “Känns dock som att du pratar om piratrellaterat shit”.. vad menar du med det är det pirat med itunes el ??

Jag samt hela forumet är här för att hjälpa 😉

Jo det jag menade var att jag trodde först att du pratade om att ladda ned apps gratis. Som att ladda ned crackade spel. Mer tänker jag inte prata om. Jag/ingen här får enligt forumets regler!

nokiagirl
    Member

ok förstår men jätte tacksam för er hjälp man blir juh lite nojjig med de där med itunes när man gått på en nit hehe tack enengång nu ska jag försöka

H3NR11K
    Member

@nokiagirl 77729 wrote:

ok förstår men jätte tacksam för er hjälp man blir juh lite nojjig med de där med itunes när man gått på en nit hehe tack enengång nu ska jag försöka

Kan förstå. Men så länge du inte trycker på att uppdatera programvaran så är det okej!

nokiagirl
    Member

Hej igen Nu till nästa problem som uppstod fasen det kom upp ett medelande om man skulle regestrera som ny el uppdatera nån som vet hur jag ska göra ?

Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.