Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › Kan nån skriva fixa guide 4.2?
-
AuthorPosts
-
Hej, jag har en jailbreakad iphone 4 med version 4.0.1 som är jailbreakad med jailbreakme.com
om jag nu uppdaterar den till 4.2, hur ska jag gå till väga för att få den upplåst igen? jag använder ett annat abbonemang en det den är låst till.
tacksam för svar. mvh rolle.Läs i forumet innan du ställer dumma frågor!
@kamush 83441 wrote:
Läs i forumet innan du ställer dumma frågor!
Fattar inte varför måste NI vissa typer svara folk på de sättet?!!! är det inte enklare att länka till rätt ställe eller be dem kolla forumet en gång till, istället för att jaga bort dem?!! tänk på det till näste gång och du är inte ensam det är många som du är som du TYÄRRRRRR.
@iphone 83555 wrote:
Fattar inte varför måste NI vissa typer svara folk på de sättet?!!! är det inte enklare att länka till rätt ställe eller be dem kolla forumet en gång till, istället för att jaga bort dem?!! tänk på det till näste gång och du är inte ensam det är många som du är som du TYÄRRRRRR.
hahah påminer mig alltid om freebo , han var också otrevlig. han brukade säga läs i FAQ. sök i forumet först. sluta tjata om det sök på forumet. hahah men ändåså så var han lite hjälpsam 🙁
@apple 3g 83556 wrote:
hahah påminer mig alltid om freebo , han var också otrevlig. han brukade säga läs i FAQ. sök i forumet först. sluta tjata om det sök på forumet. hahah men ändåså så var han lite hjälpsam 🙁
Jag tror inte han vill bli besvarad på det fiset själv som han besvarar folk. (Läs i forumet innan du ställer dumma frågor!) finns inga dumma frågor utan bara dumma svar…
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.