Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › Kanske är trög?
-
AuthorPosts
-
Tja!
satt o kikade lite nu på kvällen,
och om ja inte är helt ute och cyklar så har det kommit en JB till iphone 4 med 4.0.2 samt 4.1 ???Samma tjatt som alla andra snackar om…
Men jag fattar faktiskt inte :/
Har det kommit eller inte??
Om det har går det även att få den operatörsfri?
Jag har en Telia låst som ja vill ha Telenor i , finns det någon möjlighet en?
och sånna fall är det skit svårt för en som är lite av en amatör innom iphone världen en??tacksam för svar..
Du är absolut inte trög, det är en jungel därute.
Stanna på 4.0.2 på din iPhone 4 och följ denna guiden.
Ladda sedan ner Ultrasn0w ifrån Cydia, då kan du använda Telenor i din iPhone 4!HEjsan igen!
Tack som fan verkligen du är en Ängel… =)
Gick ju skit lätt riktigt enkelt..
Hoppas bara det går fort att få hem ett minisim till mitt abbonemang.
men när ja installerade Ultrasnow så installerade den sen i slutt stog det att det va error på mitt internet på telefonen, hmm
Men gick in igen och kollade då står det att ultrasnow är installerat så nu borde det ju funka iaf. och det går o surfa =)Är det nått ja ska tänka på när ja nu har jb och låst upp? eller funkar den presis som vanligt…
mvh robin
en liten fråga till…
Ibland när ja går in i Cyndia så står det network error hmm varför?
Är det ett vanligt problem?men det händer inte allltid.
Skönt att det löste sig!
Du kan börja med att vara rädd för iTunes, dvs uppdatera aldrig din iPhone utan att få grönt ljus från oss på forumet!
Nu rekomendeerar jag att du sparar dina SHSH Filer!
Sitter i skolan just nu så kan tyvärr inte hjälpa dig, (företagsekonomi lektion)
Att Cydia tappar internet ibland kan bero på att det är så många nya Cydialurar därute nu pga limera1n vilket kan sega ner deras server. Det försvinner nog snart!hejsan!
Det gick inte att spara dom filerna du skrev!programmet säger ifrån när ja försöker installera det i min dator…
blir nån sorts error…
Nu funkade det =)
Hade glömt o installera java på datan bara 🙂
tack så jätte jätte mycket iaf för hjälpen…
STEFFE!
Du verkar rätt grym på det här med jb.
Den jb ja gjorde som du tipsa mej om går den även att jb o låsa upp iphone 3GS ??Mvh
Skönt att allt löste sig 🙂
Ja, har 3Gsen 4.0.0 4.0.1 eller 4.0.2 kan du jailbreaka+ låsa upp på samma sätt.
Har 3Gsen 4.1 så kan du bara jailbreaka på samma sättOkey har det inte kommit nån upplåsning till 4.1?
eller går det att låsa upp på annat sätt?
@dator_robin 81079 wrote:
Okey har det inte kommit nån upplåsning till 4.1?
eller går det att låsa upp på annat sätt?
Om du har det baseband som medföljde till iOS 4.1 så går det inte att låsa upp i dagsläget.
Då är ditt alternativ att låsa upp hos den operatör telefonen är inhandlad från – om det gått 12 månader sedan själva köpet dvs. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.