Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Tillbehör & reservdelar › Kinesiska OEM Phone Parts
-
AuthorPosts
-
Köpte en 3G-dock av dem på eBay. Trodde det skulle vara en tredjepartsdocka för den kostade bara $20 inkl. frakt. Men när det kom fram visade det sig att det var en Apple originaldock, som annars kostar över 300:- på Apple Store.
Tog bara 6 dagar att få den också från Hong Kong, så tummen upp för dem!
De har en massa prylar för iPhone och andra telefoner.
Är det verkligen original 3G-dockan? Kan du ta någon bild? 😮
Tack för tipset förresten!
EDIT: Dockan finns inte med på deras sida?
Håller med Admin, gärna bildbevis på detta, låter nästan lite för bra 😛
Köpte du ifrån deras hemsida lr från ebay?
Den ligger under 2G.
Jag har inte min kamera hemma med det är original. Ganska tung, på undersidan är det grått gummi med Apple-märket prentat (om det nu är ett ord) och Designed by Apple in California Assembled in China.Helt säker på att det är original.
Exakt denna är det: Apple Store (U.S.) – Apple iPhone Dock
Här är länk till min auktion: ORIGINAL APPLE IPHONE DOCK CRADLE CHARGER SYNC OEM 1 – eBay (item 380061496913 end time Sep-05-08 19:18:33 PDT)
Nu har jag docka, i-Smartphone-kort och en Invisible Shield. Nu är det bara telefonen som saknas…
@johnfa 12102 wrote:
Här är länk till min auktion: ORIGINAL APPLE IPHONE DOCK CRADLE CHARGER SYNC OEM 1 – eBay (item 380061496913 end time Sep-05-08 19:18:33 PDT)
Nu har jag docka, i-Smartphone-kort och en Invisible Shield. Nu är det bara telefonen som saknas…
Vart står det att den stöder iPhone 3G? Den verkar vara till iPhone 2G. Jag har en iPhone 2G-docka men 3Gn får absolut inte plats där.
@iPhoneinfo.se 12104 wrote:
Vart står det att den stöder iPhone 3G? Den verkar vara till iPhone 2G. Jag har en iPhone 2G-docka men 3Gn får absolut inte plats där.
Då är det jag som köpt fel… Men det är en original-2G-dock i alla fall! 😀
@iPhoneinfo.se 12099 wrote:
“Köpte en 3G-dock av dem på eBay.” :rolleyes:
hehe jo jag vet men han länkade till hemsidan å där hittade jag bara dock för 2g därför udnrade jag 😉
haha 😀 Jag köpte också en på ebay för ca 20 dollar :P, skickas me airmail just nu. Den är typ svart som passar för en 3g fån, bara plugga in i datorn och köra!
det finns adapters till 2g-dockan så att 3g-dockan.
iPhone 3G-dockstationen kostar 225 kr på Apple.se. Men snålt att dom inte skickar med en dockningsstation. Det gjorde dom till iPhone 2Gn iaf.
Zike: Vart hittar man dessa adaptrarna?
iPhone 3G-dockstationen kostar 225 kr på Apple.se. Men snålt att dom inte skickar med en dockningsstation. Det gjorde dom till iPhone 2Gn iaf.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.