Klippa ur länk?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Klippa ur länk?

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Member
    Post count: 10

Hej!

Nån som vet om det går att göra ett urklipp, typ ctrl+c, på iphonen för att sedan klistra in det? :confused:

Skulle vilja kunna klippa ur en länk eller en bit av en text på en hemsida t.ex.

Thomas

bozz
    Member
    Post count: 1199

Yep det går fint iom den nya mjukvaran, 3.0. Har du den är det bara att dubbelklicka/eller hålla fingret still nån sekund på ett ord så får du upp en meny och två prickar runt ordet, vilka du kan dra i för att markera mer/mindre text(har du den inte får du uppdatera telefonen i iTunes först)

hmm inte så bra förklaring kanske..

Zike
    Member
    Post count: 571
    Thoomas
    Member
    Post count: 10

Tack för tipsen!

Testade på Imageshack.us att klippa ut en url för en bild men trots att jag trycker som i instruktionsvideon får jag inte upp alternativen för att klippa ut! 🙁

Beror det på att imageshack inte lägger det som en länk utan som en bit text?

bozz
    Member
    Post count: 1199

@thoomas 38248 wrote:

Tack för tipsen!

Testade på Imageshack.us att klippa ut en url för en bild men trots att jag trycker som i instruktionsvideon får jag inte upp alternativen för att klippa ut! 🙁

Beror det på att imageshack inte lägger det som en länk utan som en bit text?

är det en bild du ska copa håller du fingret på bilden tills det kommer upp en meny där du kan välja Spara bild eller kopiera. Sen kan du väl få URLen om du trycker fram adressfältet?

carpe
    Member
    Post count: 904

Klippa ut kan man väl aldrig göra? Utan bara “copy” och “paste”

Appelphone
    Member
    Post count: 594

@carpe 38258 wrote:

Klippa ut kan man väl aldrig göra? Utan bara “copy” och “paste”

Jo, i alla andra apps där man själv kan skriva 🙂

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.