Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › knakar i plasten när man trycker på sida?
-
AuthorPosts
-
Nån mer än jag som upplever att plasten knakar ibland när man trycker lite på sidan av telefonen?
Nej. Du har nog lyckats få mobilen under rumpan när du ska sätta dig. Eller så har du haft den i en trång jeansficka.
Pröva det här istället. Var i ett mörkt rum med en ficklampa. Lys med ficklampan nära på framsidan av iPhonen och titta på baksidan vad som händer. Spooky.
Varför ska du sitta och trycka på sidan av telefonen för?
Jag har aldrig upplevt det faktiskt, min är väldigt fast/solid. Kolla så du inte har någon spricka eller något i plasten (det är väldigt vanligt).
@mossarelli 12460 wrote:
Pröva det här istället. Var i ett mörkt rum med en ficklampa. Lys med ficklampan nära på framsidan av iPhonen och titta på baksidan vad som händer. Spooky.
Hur kommer man på att göra nåt sånt? Bara det är väldigt spookey.. 😀
@mossarelli 12460 wrote:
Jävla Mossarelli, nu måste jag ju prova för att se vad som händer… 😛
@mossarelli 12460 wrote:
Nej. Du har nog lyckats få mobilen under rumpan när du ska sätta dig. Eller så har du haft den i en trång jeansficka.
ha ja jag får väl testa det :). asså det är inte så störande men man märker ju av det ibland när man trycker till lite på sidan när man fixar med volymen t.ex
@ozzon 12522 wrote:
ha ja jag får väl testa det :). asså det är inte så störande men man märker ju av det ibland när man trycker till lite på sidan när man fixar med volymen t.ex
Hmm knakar gör det väl inte däremot har jag märkt att ljuset ifrån displayen “blöder” igenom vid volymknappen.
Kanske är så på alla? (Man ser det bara när det är bäcksvart i rummet)@releaser 12563 wrote:
Hmm knakar gör det väl inte däremot har jag märkt att ljuset ifrån displayen “blöder” igenom vid volymknappen.
Kanske är så på alla? (Man ser det bara när det är bäcksvart i rummet)Min har ett ljusläckage på vänster sida mellan glaset och den kromade listen. Syns bara ur vissa vinklar och om det är mörkt. Läste om folk som hade lagt märke till det så testade själv. Och visst, där fanns det. 🙂
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.