Köa till iPhone, Telia

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Köpa iPhone Köa till iPhone, Telia

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Member
    Post count: 148

Ja snart är det dags, vilka kommer köa till Teliabutikerna? Jag kommer nog stå på Sergelstorg eller Kungsgatan tiiiidigt på morgonen 🙂

Siva
    Member
    Post count: 25

Dom öppnar butikerna vid midnatt va? lär ju bli bra tryck vid ingången då alla ska in vid öppningen.

alexlindgren
    Member
    Post count: 148

@siva 71681 wrote:

Dom öppnar butikerna vid midnatt va? lär ju bli bra tryck vid ingången då alla ska in vid öppningen.

Det var något nytt! Jag tror faktiskt att de öppnar som vanligt (dvs. på morgonen), hur var det förra gången?

Zike
    Member
    Post count: 571

I Stockholm är det bara Telia Kungsgatan har nattöppet. Troligtvis tre och telenor också. Kommer bli flera hundra köare på den gatan.

medzz
    Member
    Post count: 259

Köa är inte min grejj hoppas tele2 kommer ha förbeställning aktiverad så man har sin nya lur på morgonen den 30de :9

stickaaan
    Member
    Post count: 259

@medzz 71729 wrote:

Köa är inte min grejj hoppas tele2 kommer ha förbeställning aktiverad så man har sin nya lur på morgonen den 30de :9

Känns inte trovärdigt när det är 4 dagar till release och dom isåfall måste posta det minst dagen innan. Och det har inte kommit ut några sidor att förhandsboka på?

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.