Hej!
Har i dagsläget en HTC Legend som krånglar konstant med det mesta och jag har ingen lust att lämna in den för jag tror inte att det kommer göra nån skillnad. Sen är jag sugen på iphone då många i min kompiskrets har de och så skaffade även min fru en iphone 4 för ett tag sedan. Har pillat med den en hel del och jag tycker den fungerar mycket bra och så är det smidigt att man kan använda den som musikspelare. Har tex. stereo på jobbet i maskin där det finns ipod/iphone uttag. Såg även att det skulle komma en större uppdatering av systemet till ios 5 i höst så det är ju trevligt också.
Hur som helst så läste jag lite rykten om att det kanske skulle komma en iphone 4s snart. Och det går även rykten om iphone 5. Ska man tro att det kommer en 4s om de snart ska släppa 5:an? Sitter och väntar på om det ska komma fram några klara besked om det blir nån 4s eller inte. 5:an känns lite overkill för min del då den antagligen kommer kosta en halv förmögenhet när den släpps.
Så det vore intressant att veta om nån här har några svar på om det blir nån 4s eller ej… Om inte så kan jag lika gärna beställa en 4:a direkt istället för att avvakta.
Tacksam för svar 🙂
Btw. Första inlägget här så om nånting är galet får ni meddela mig eller rätta till det åt mig 😮