Konstiga kostnader med Telia 99

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Operatörer & abonnemang Konstiga kostnader med Telia 99

Viewing 1 post (of 1 total)
  • Author
    Member
    Post count: 2271

Hej! Jag har inte hittat nån annan med detta problem, så jag startar en ny tråd.

Jag har Telia 99 (man får ringa för 99kr/mån) och tyckte att det redan från början var lite skumt. Första gången jag ringde till abonnemangstatus (efter ca en vecka) så stod det att 20kr var kvar av de 99 kronorna jag får ringa för. Jag hade inte använt telefonen så mycket och tänkte att datatrafik förmodligen också ingick i det priset. Några dagar senare var jag i stockholm och använde kartan med GPS (en gång) för att hitta en sak. När jag kom hem var det 0kr kvar av månadskostnaden (99kr) och jag använt 40kr extra. Efter ännu några dagar kollade jag igen, och det var nere på 10kr :confused:

Efter det har allt varit som det skulle. Tills nu. Igår hade jag ringt för 40kr extra, idag var den uppe i 72kr… (jag har inte använt den sedan igår, och jag har innan allt detta även skaffat Prisavtal Fastpris på datatrafik).

Vad är felet? Jag tycker det är väldigt skumt…

Viewing 1 post (of 1 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.