Kontakter

Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)
  • Author
    Member
    Post count: 5

Hej,

Det finns särkert någon tråd om detta men jag lyckades inte hitta den. Min fråga är hur gör jag för att föra över mina kontakter från min gamla telefon till iphonen? hörde något om ett program som heter isim eller nåt sånt, nån som kan hjälpa till?

haren
    Member
    Post count: 200

@henrik_e 2357 wrote:

Hej,

Det finns särkert någon tråd om detta men jag lyckades inte hitta den. Min fråga är hur gör jag för att föra över mina kontakter från min gamla telefon till iphonen? hörde något om ett program som heter isim eller nåt sånt, nån som kan hjälpa till?

Installera SimPort från installern. Det är gratis och enkelt.

// h

molle34
    Member
    Post count: 25

Fall vi säger så här då:

Hur ska jag göra för att lägga in kontakter från min sony ericsson telefon till iphonen? Ska jag synka med nåt prog?

Sebastian
    Member
    Post count: 34

@molle34 2363 wrote:

Fall vi säger så här då:

Hur ska jag göra för att lägga in kontakter från min sony ericsson telefon till iphonen? Ska jag synka med nåt prog?

a) Du kan antingen försöka synkronisera din SE med MS outlook eller någonting liknande.

b)Kopiera över namnen från telefonminnet till SIMminne, för att sedan använda SimPort

molle34
    Member

Tack det funka att synka med outlook nu återstår det att se fall det funkar att synkronisera
    iphonen med outlooken

haren
    Member

@molle34 2373 wrote:

Tack det funka att synka med outlook nu återstår det att se fall det funkar att synkronisera
    iphonen med outlooken

Det är inga problem. Det gör du i iTunes.

// h

molle34
    Member

Okej men nu har jag en fråga till: Vi köpte min iphone upplåst kan det va så att den inte går att synka med min dator pga att han synkat med sin först?

haren
    Member

@molle34 2393 wrote:

Okej men nu har jag en fråga till: Vi köpte min iphone upplåst kan det va så att den inte går att synka med min dator pga att han synkat med sin först?

Nejdå, det ska inte spela någon roll. Under “info” när man är inne på iphone enhenten så väljer man vilka och med vad man ska synka! Outlook, windows adressbok, yahoo etc..

// h

frigo
    Member
    Post count: 43

Var i installern hittar jag Simport?

haren
    Member

@frigo 2942 wrote:

Var i installern hittar jag Simport?

Välj alla kategorier och bläddra ner till SimPort. Ska ligga inne från början med sourcen som är standard i Installer. Skulle du dock inte hitta det så lägg till “http://install.ifon.no“den finns där med!

// h

frigo
    Member

@haren 2952 wrote:

Välj alla kategorier och bläddra ner till SimPort. Ska ligga inne från början med sourcen som är standard i Installer. Skulle du dock inte hitta det så lägg till “http://install.ifon.no“den finns där med!

// h

Hittar som sagt in Simport 🙁 Är som spårlöst. När jag lägger till http://install.ifon.no så blir det inget nytt under categories. . .

Förlåt om det är uppenbart men jag är nybörjare som du kanske vet 😀

OT: Sjukt grym telefon, fattar inte hur man kan gå runt med SE..

haren
    Member

@frigo 2968 wrote:

Hittar som sagt in Simport 🙁 Är som spårlöst. När jag lägger till http://install.ifon.no så blir det inget nytt under categories. . .

Förlåt om det är uppenbart men jag är nybörjare som du kanske vet 😀

OT: Sjukt grym telefon, fattar inte hur man kan gå runt med SE..

Jo du ska få en kategori som heter Ifon Norway!

// h

frigo
    Member

@haren 2969 wrote:

Jo du ska få en kategori som heter Ifon Norway!

// h

Löst! 🙂 Min uppkoppling la av och det resulterade i att det inte fanns 🙂

ripperoo
    Member
    Post count: 236

Finns det inte något liknande program som man kan ladda ifrån Cydia?
    jag har inte INstaller

Viewing 14 posts - 1 through 14 (of 14 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.