Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Kontakter
-
AuthorPosts
-
Undrar hur kan jag få mina kontakter från iphone till itunes?
Kontakter i itunes?Nä!Finns vissa möjligheter att lägga dom i messenger eller nån googletjänst tror jag,men för att lyckas med det behövs kanske jailbrejk?
Har du windows kan du bara synca (kanske måste trycka synca kontakter i iTunes) iphonen så åker de in under “kontakter” i datorn.
Enklare för dom med Mac, bara att synka rakt in i AdressBoken på datorn 😛
Med Windows får du antingen synka till Windows-kontakter, Outlook, eller via jailbreak, till ett google-konto 🙂
@mekke 30717 wrote:
Med Windows får du antingen synka till Windows-kontakter, Outlook, eller via jailbreak, till ett google-konto 🙂
men jag syncar iphone med windows kontakter och ingan av mina kontakter kommer till itunes!! ser inte dem hehe
Naj, du kommer inte se dem i itunes hur du än gör..Men om du kollar under denhärdator-(namn på datorn)-kontakter (där bild-, hämtade filer, dokument osv ligger) så borde alla dina kontakter ligga där
@mekke 30717 wrote:
Detta behövs inte, man kan pusha kontakterna (och kalender) utan jailbreak
Google Mobile | Sync for your iPhoneVilket jag tycker är skitsmidigt 🙂
@frojk 30751 wrote:
Detta behövs inte, man kan pusha kontakterna (och kalender) utan jailbreak
Google Mobile | Sync for your iPhoneVilket jag tycker är skitsmidigt 🙂
Avisstja, det var kalendrar man kunde synka till google via jailbreak 😉 Sry, glömde 😮
Google calendar funkar utmärkt utan jailbrejk!
Nu har jag fixat det jag ville.
Tack för all hjälp. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.