Front page › Forums › Övriga ämnen › Kontakter
-
AuthorPosts
-
Köpte en iphone 3gs
Och han hade användt den 2 dagar det var 93 kontakter så jag tog bort alla men hur ska jag göra för att få in mina kontakter som jag har på mitt simkort?
läst om SIMport men inte hittat någonstans att ladda ner så om ni kunde hjälpa mig att länka en sida där man kan fixa det om man nu inte kan göra det på något annat sätt?
MVH
längesen nu, men jag har för mig att det fanns en liten knapp i inställningar som heter importera kontakter från sim direkt i telefonen
@sparrow 74813 wrote:
Ok vart i inställningar vilken kategori går jag in på telefon finns SIM pin och SIM program? och där i står inget om det
HJÄLP
Ok tack nu hittade jag det
men min problem med appstore består fortfarande
jag fixade konto där sen så stod det ju att jag skulle aktivera det och jag undrar vart jag ska logga in och göra det för loggar jag in i appstore i telefonen står det att jag måste aktivera gör jag det på datorn via Itunes står det attt jag måste aktivera och jag angav inte nån annan email utan bara min nya
@sparrow 74814 wrote:
Ok tack nu hittade jag det
men min problem med appstore består fortfarande
jag fixade konto där sen så stod det ju att jag skulle aktivera det och jag undrar vart jag ska logga in och göra det för loggar jag in i appstore i telefonen står det att jag måste aktivera gör jag det på datorn via Itunes står det attt jag måste aktivera och jag angav inte nån annan email utan bara min nya
ska de va typ som det står example@apple.com eller ska de va annat än .com för man ser typ inte hela och om man trycker så ska man ju skriva in det
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.