Kontakter borta

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Kontakter borta

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Member
    Post count: 2

Vet inte om jag ska gråta eller kasta ut skiten genom rutan.

Min iphone skulle gå i pension och det ENDA jag behövde från telefonen var mina kontakter som givetvis ligger på telefonen och inte SIM-kortet (korkade j**** apple). Lägger över kontakterna till datorn, tror jag iaf…… Det visar sig då att iTunes istället raderar ALLA mina kontakter, privatnummer, jobbnummer …ALLT!!!

Privatnummerna kan jag alltid få tag på igen, men alla jobbnummer…. Vet inte vad jag ska ta mig till, detta kan inte vara sant…

Har sökt och läst mycket som folk skrivit om att kolla efter gamla syncar som itunes gjort, tror ni det finns någon gammal kvar?!?!? NEJ!!! Gjorde en senast 30min innan dom försvann, men den finns inte kvar och inga äldre heller för den delen.

Vafan ska man ta sig till. Får jag inte fram mina nummer kan jag mer eller mindre säga adjö till mina framtida jobbchanser….

Så snälla, hjälp!!!

SleepingBear
    Member
    Post count: 2

Vet inte hur, varför eller vad…

men efter att jag hade hittat en gammal backup från mitten 2009 som låg på ett helt annat ställe än vad den skulle, fått in den i mobilen och fram och tillbaka med den senaste utan nummer. Då började den krångla mer och säga att backuperna var skadade, från ingenstans så har jag alla kontakter igen detta trots att den senaste backupen inte innehöll kontakter. Mycket konstigt, men läste även någon annan som fick det “löst” på samma sätt genom att det helt plötsligt fanns där trots att man inte gjort något annorlunda.

:eek::confused::eek:

Aja, detta kanske kan hjälpa någon stackare i framtiden som tyvärr använder itunes om inte annat kanske någon får en rolig läsning…

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.