Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Konvertera flera filer "sammtidigt"(HandBrake)
-
AuthorPosts
-
Finns det något sätt att konvertera flera filer sammtidigt i HandBrake. Man kan tex inte markera flera filer sammtidigt och lägga till att de ska konverteras sedan, så hur ska jag bära mig åt?
Jag använder mig av viderora och med den kan man konvertera flera filer samtidigt. Tycker den är jätte smidig och snabb. Dessutom är den gratis också.
Jag använder mig av viderora och med den kan man konvertera flera filer samtidigt. Tycker den är jätte smidig och snabb. Dessutom är den gratis också.
@Red Eagle 22627 wrote:
Finns det något sätt att konvertera flera filer sammtidigt i HandBrake. Man kan tex inte markera flera filer sammtidigt och lägga till att de ska konverteras sedan, så hur ska jag bära mig åt?
tryck på add to que, sen lägger du in nästa film osv.
@Red Eagle 22627 wrote:
tryck på add to que, sen lägger du in nästa film osv.
Tackar, vet ej vfr jag inte tänkte på det.
Tyvärr är det fruktansvärt drygt eftersom att man måste välja source och destination för varje fil…
Ska testa viderora…
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.