Konvertera ISO Filer Till iPhone…

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Konvertera ISO Filer Till iPhone…

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • Author
    Member
    Post count: 196

Hejsan allihopa…

Nu har jag blivit lite sugen på att lägga över lite filmer till min “nalle” och jag har filmer som är i formatet ISO… Hittar inget programm som verkar få dom att fungera… Har testat Videora och Handbrake…
    Videora kunde INTE konvertera filmerna och Handbreak fattade jag ej hur man gjorde med…

HAR LÄST GENOM MÅNGA TRÅDAR OM KONVERTERA MEN HITTAR INGET PROGRAM SOM STÖDJER ISO FILER!!

Freebo
    Member
    Post count: 4365

Du behöver först extrahera ISO-filen, detta gör du t.ex. med program som MagicISO

Du får då VIDEO_TS filer som Handbrake borde kunna hantera bättre än ISO-filer

Molo
    Member

Oki , men hur andvänder man Handbreak… Finns det någon tutorial eller något sådant någonstans

Freebo
    Member
    Molo
    Member

MagicISO kunde inte spara filer över 300mb…

RoQua
    Member
    Post count: 66

jag säger använd winrar öpnna ison i winrar och dra ut video_ts filen.

Freebo
    Member

Winrar fungerar oxo, det finns 1000-tals pgm som MagicISO så något skall nog fungera för dig

Zike
    Member
    Post count: 571

Bränn filen som en DVD. Rippa dvdn till m4v.. Inte smidigt, men enkelt

Kurtson
    Member
    Post count: 569

eller så installerad du deamon-tools och mappar upp filen som en cd/dvd och då kommer du åt allt.
    deamon tools skapar virtuelal dvder på datorn, som i själva verket är en iso-fil som agerar cd /dvd direkt från hårddisken

mattiL
    Member
    Post count: 53

Använd daemon tools för att montera (mount) ISO-filer i windows, då ser filen ut som en disk
    i utforskaren.

Molo
    Member

Oki , Tack så mycket för alla svar!

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.