Det är den sämsta telefon jag har haft i mitt liv.
Köpte precis en iphone 3gs det var det sämsta köp jag gjort…. bluetoothen är ett skämt den är spärrad för att bara kunna fungera med headset, altså man kan inte föra över bilder eller ljud, (inga filer alls) ringsignaler MÅSTE köpas det går inte att ta en låt och asignera den som ringsignal den måste converteras och lite annat jocks i itunes och lägga till en meddelande signal är omöjligt utan att cracka din telefon och ladda ner typ 20 program och när du gjort det måste man vara IT tekniker för att göra det. köp inte iPhone.
varför har man en bluetooth i mobilen om man inte skall kunna använda den.
dessa sakerna är de mest elementära i en lur idag men inte i en iphone. kameran är ett annat skämt en så dålig kamera vågar inget annat företag att komma med och att man sen måste betala för ett program för att kunna filma med skiten är ett annat tema… visst det är en fin lur men det är allt. jag är så djävla kokt hade det inte varit för att jag är ganska pank och inte kan köpa en annan telefon hade jag använt den enbart som ficklampa för det är det ända den duger till men inte mycket för batteriet varar ju ingenting.