Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Köp Iphone 3GS direkt
-
AuthorPosts
-
Hej!
Snubblade över denna sida som visar hur man kan köpa en olåst Iphone 3GS direkt från Apple och få den hemskickad 19e Juni.Länkar till sidan som förklarar steg för steg hur man gör. Detta är dessutom lagligt enligt Apple själva.
xSellize – View Single Post – [Unconfirmed] How to buy a contract-less iPhone 3G/3GS (for >$499) on apple.com
Ha det så kul!Funkade för mej 😀 Men har inte råd att köpa en.. 🙁
Nu fick jag till det. Men hur säker kan man vara att den är olåst? Står inget om det.
Och vad får dig att tro att apple kommer att skicka den efter att du har manipulerat med deras hemsida?? :confused:
Tycker alltihop luktar skurkeri,är ni säkra på att det verkligen är apple ni har att göra med?
Är annars inte första gången nån fejkar en hemsida för att blåsa folk på pengar.Jadu, jag gick via apple.com och inte via länken. Och det funkade då oxå. Så….?
Enligt en snubbe som la upp länken innan, så sa han att han kontaktat Apple och de sa att det var ok. Sen kan man ju alltid vara skeptisk. Tror inte att Apple skulle lura folk på pengar om du nu vill köpa en…
Gör det på eget bevåg.Det man kan göra är att förbeställa telefoner,och det står inte ett barr om att dom inte är operatörslåsta.
Det verkar troligt att de lurar apple själva säljer är kontantkortstelefoner låsta till AT&T.@ixibbi 33308 wrote:
Enligt en snubbe som la upp länken innan, så sa han att han kontaktat Apple och de sa att det var ok. Sen kan man ju alltid vara skeptisk. Tror inte att Apple skulle lura folk på pengar om du nu vill köpa en…
Gör det på eget bevåg.Den här “snubben” verkar vara lite skum. Svårt att tro att Apple har godkänt detta, för om så är fallet så hade dom väl lagt upp det på sidan till dessa pris självmant.
Precis som Steffe säger, står inget om att dom är olåsta, hade det gjort det, så hade jag nog gett mig på en chansning. Är fortfarande klyven dock.
om det där hade funkat så hade det troligtvis inte varit så att om man går via apple.com/se å klickar “köp iphone”, då skulle det nog inte stå “hitta den närmsta telia/telenor butik”.. tror det där e rätt så fejkat.
steffe, det här är ett trick för amerikanska AppleStore 😛 Telia/Telenor finns inte där 😀
Men om man går vanliga vägen måste man välja abb hos AT&T 😉
Just det mekke! Det var det jag fick fram på apples onlinestore.
Andra sidor som säger nåt annat ska man nog passa sig för,kan vara ett väldigt effektivt sätt att bli blåst annars.
Tips:kolla betalningssätt! Vill dom ha “handpenning” i förskott och inte accepterar internetgirot eller motsvarande så är det 98% skurk!Detta var ju inte direkt nå klipp. Telefonerna är INTE olåsta. Och tricket med detta är att du har telefonen hemma den 19 Juni. Inte att du får den billigare. Och sen så kommer ju en massa “tax`es” och grejer, så priset skjuter nog i höjden ändå.
Källa: Order Unsubsidized iPhone 3GS By Hacking Apple Online Store & Get it Delivered
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.