Front page › Forums › Köp & Sälj › Köpa 3GS i Staterna nu
-
AuthorPosts
-
Hej,
Funderar på att köpa 3Gs i USA, någon som vet och kan tipsa om något bra företag / webbsida att köpa ifrån?
Funderar på dessa : Cheap Unlocked Apple iPhone 3GS? From $400! – (New, Used & Refurbished) | zwee – Cheap Electronics & Gadgets, Deals, Offers and Video Reviews.
verkar det som ett seriöst företag?Tusen tack på förhand 🙂
Jag hade fortfarande köpt ifrån Sverige, för att ha en smidigare garanti, plus att det inte skiljer många hundralappar i slutändan. För du måste tänka på att du får en skön frakt + tullavgift ifall du beställer ifrån utlandet.
Jag är nämligen i usa just nu och kommer inte komma hem fören 8 månader så…
@sandrasvensson 46204 wrote:
Jag är nämligen i usa just nu och kommer inte komma hem fören 8 månader så…
Då kan man vända på det hela lite.
När du kommit hem därifrån och är åter i Sverige, hur länge dröjer det tills du åker dit nästa gång?
Varför jag frågar detta är att garantin på telefonen gäller bara i det landet man köpte den i.
Så får du problem med telefonen så får du lov att skicka iväg den till USA och det stället du köpt den på, för att kunna använda dig av garantin.International-orders är rätt trevliga om man ska beställa från webben om du absolut måste ha en nu direkt och skiter i jobbiga förhållanden gällande garanti-ärenden.
Hej!
Mitt namn är Erika och jag är representant för International Orders i Sverige.
Har ni frågor är ni varmt välkomna att höra av er.Nedan finner ni vårt senaste erbjudande.
International-Orders säljer nu den nya iPhone 3GS, upplåst och jailbroken, levereras helt ny med 12 månaders garanti.
Paketet innehåller: Iphone 3GS, 16gb, Strömförsörjning, USB-kabel, stereohörlurar.Läs gärna mer på hemsidan, International-Orders.com eller mejla mig direkt på erika@intlo.com. Det går även att uppgradera telefonen till 32gb för 99 dollar, två års garanti för 89 dollar, etc.
Totalpris 6200 SEK.
Leverans: Alltid inom 3 arbetsdagar. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.