Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Köpa Apps till iPhone någon annanstans?
-
AuthorPosts
-
tjenare har precis skaffat iphone, eller jaa… förra veckan iallafall 😛
jag undrar om man kan köpa spel och andra program och sånt typ i nån telefon affär istället för i app store, eftersom jag är under 18 så blir de svårt för mig att låna eller skaffa ett kreditkort, så jag undrar typ om dom kanske släpper gratis spel med nån skiva i nån tidning eller nått annat, vill verkligen ha spel och sånt till min iphone… är riktigt ledsen nu :/:(Om du inte vet vad jailbreak rekommenderar jag dig att ta och söka i forumet 🙂
men om jag inte vill eller kan jailbrakea då? 🙁
Du kan ju bli medlem på itunes, inte välja nåt betalsätt och bara “köpa” gratis program?
hur klickar jag så jag skippar att skriva i nånting då? 🙁
strunta bara i att kryssa i något kreditkort.. Så gjorde jag och det funkar. Itunes säger till att du inte har det men det är bara att ignorera..
de står att ja skrev i fel card number :S 🙁
finns det nånstans där du kan kryssa i att du inte vill använda kreditkort?
nej…
men du skrev ju “Men du kan som sagt skapa iTunes-konto men inte lägga in nått betalningsmedel och således ladda ner grattis-apps.” och då borde de väll gå utan, men ja hittar ingenstans ja kan klicka 🙁jag är 14 och de enda kortet jag har för pengar och sånt är Maestro, och de gick ju inte att kryssa i 🙁
har för mig att jag gjorde så hmm.. Konstigt..
@deaglarn 12884 wrote:
nej…
men du skrev ju “Men du kan som sagt skapa iTunes-konto men inte lägga in nått betalningsmedel och således ladda ner grattis-apps.” och då borde de väll gå utan, men ja hittar ingenstans ja kan klicka 🙁jag är 14 och de enda kortet jag har för pengar och sånt är Maestro, och de gick ju inte att kryssa i 🙁
Jag trodde att det var så att man kunde i alla fall regga ett konto, även om man inte vill betala nått med det.
Tror att din enda räddning är att jailbreaka. Då får man inte tillgång till samma apps som på App store dock, utan lite andra grejer.
hur länge tar det att jailbrakea då? :O
@deaglarn 12889 wrote:
hur länge tar det att jailbrakea då? :O
Kolla den här tråden om du är sugen på att jailbreaka. Tar väl typ 15 minuter nånting. https://www.iphoneinfo.se/forum/upplasning-och-jailbreak/1499-quickpwnguide-plus-ssh-guide-svenska.html
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.