Köpa en app

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Apps Köpa en app

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Member
    Post count: 1

Hej

Nu är det så att jag har haft min iphone 4 i en dag. Jag köpte en app för 75 kronor. Senare mot kvällen så strulade mobilen. Tryckte jag på den gröna telefonen nere i vänstra hörnet så kunde jag inte göra något där. Jag hade ett face to face samtal och kunde inte klicka på dom 3 menyerna där nere (Mute på micken, Lägg på och vänd kameran). Jag gjorde en återställning sen fungerade den bra igen. Så jag undrar om någon vet vad som kan ha orsakat problemet och så undrar jag om jag måste köpa appen igen eller om jag bara kan trycka på buy och så dras inget så länge jag använder mitt itunes-konto jag köpte appen med?

Är tacksam för alla svar!

MVH Jakob.

Tompasod
    Member
    Post count: 175
    Jaske wrote:
    Hej

Nu är det så att jag har haft min iphone 4 i en dag. Jag köpte en app för 75 kronor. Senare mot kvällen så strulade mobilen. Tryckte jag på den gröna telefonen nere i vänstra hörnet så kunde jag inte göra något där. Jag hade ett face to face samtal och kunde inte klicka på dom 3 menyerna där nere (Mute på micken, Lägg på och vänd kameran). Jag gjorde en återställning sen fungerade den bra igen. Så jag undrar om någon vet vad som kan ha orsakat problemet och så undrar jag om jag måste köpa appen igen eller om jag bara kan trycka på buy och så dras inget så länge jag använder mitt itunes-konto jag köpte appen med?

Är tacksam för alla svar!

MVH Jakob.

Du “köper” den igen utan att det kostar.

Keskofitto
    Member
    Post count: 11

” Du “köper” den igen utan att det kostar. ” Citerat från Tompasod.

Tänk på att “köpa” från samma användarkonto som du köpte första gången, annars kan det medföra en ny kostnad.

När du laddar ned appen poppar en ruta upp om att du redan har betalat för den, och då trycker du OK.

Vänliga hälsn.
    KF

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.