Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPad › Köpa Ipad
-
AuthorPosts
-
Vart köper man sin Ipad (32gb+3G) billigast och säkrast nu!
Mvh
@trigger_killer 65658 wrote:
Vart köper man sin Ipad (32gb+3G) billigast och säkrast nu!
Mvh
Jag köpte min via intlo.com men så här i efterhand hade jag nog handlat av Martin på 99.se. Det är flera som köpt via honom och alla är kanonnöjda
@freebo 65660 wrote:
Jag köpte min via intlo.com men så här i efterhand hade jag nog handlat av Martin på 99.se. Det är flera som köpt via honom och alla är kanonnöjda
Jag har mailat han…
Fler alternativ?
@trigger_killer 65707 wrote:
Fler alternativ?
Om du inte har allt för bråttom kan du ta Harleyn ner till Tyskland och köpa en iPad, släpps den 7 Juni. Priset blir lägre än att importera från USA och du slipper risken att Tullen kräver dig på 25%moms.
Kika på tyska Apple. Är på tyska men är inte så svårt att navigera sig fram.
@andlin 65717 wrote:
Om du inte har allt för bråttom kan du ta Harleyn ner till Tyskland och köpa en iPad, släpps den 7 Juni. Priset blir lägre än att importera från USA och du slipper risken att Tullen kräver dig på 25%moms.
Kika på tyska Apple. Är på tyska men är inte så svårt att navigera sig fram.
Det är ett alternativ! =) Ett mycket bra sådant!
Tack! 😀Stod 28 maj! Var kom 7:nde juni ifrån?
@trigger_killer 65719 wrote:
Det är ett alternativ! =) Ett mycket bra sådant!
Tack! 😀Stod 28 maj! Var kom 7:nde juni ifrån?
Om en tysk idag beställer en iPad från tyska Apple så skickas den först den 7 Juni.
Om jag får gissa så är efterfrågan i Tyskland större än vad Apple kan leverera och det har blivit en kö. Jag tror inte att du kan få den snabbare i en tysk Apple butik.
Säkert bättre hoj väder i Juni oxå! 😀
@andlin 65723 wrote:
Om en tysk idag beställer en iPad från tyska Apple så skickas den först den 7 Juni.
Om jag får gissa så är efterfrågan i Tyskland större än vad Apple kan leverera och det har blivit en kö. Jag tror inte att du kan få den snabbare i en tysk Apple butik.
Säkert bättre hoj väder i Juni oxå! 😀
Aha… Tack för infon! =)
😉
@trigger_killer 65728 wrote:
Aha… Tack för infon! =)
😉
Köp med dig några extra och sälj på vägen hem (te.x i Kungsbacka 🙂 ) så tjänar du snabbt in resan.
andlin;65730 wrote:köp med dig några extra och sälj på vägen hem (te.x i kungsbacka 🙂 ) så tjänar du snabbt in resan.😉 ……
Tack för rekommendationen Freebo 🙂
Har gått förvårnansvärt smidigt att skicka till Sverige.Har en kompis som bor i USA, kan jag beställa tex en 16gb 3G modell till han via appels hemsida, och betala för den, och be dom skicka den till hans adress i usa ?
Sen när han väl får den, så skickar han den till mig i Sverige ?Samt vad blir skillnaden mellan USA ipad och europa sålda samt svenska ipads?
Förutom ÅÄÖ då ? Går detta att fixa ?
Samt strömsladden såklart.Samt blir där skillnader mellan tex, italiens/tysklands ipads och sveriges?
Tackar 🙂
// André
Svarade i den andra tråden André.
Freebo är det säkert att köpa iPad från intlo.com?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.