Köpa iPhone 3G 16GB, billigaste sättet?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Köpa iPhone Köpa iPhone 3G 16GB, billigaste sättet?

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • Author
    Member
    Post count: 31

Jag är sugen på att köpa mig en iPhone 3G 16GB, helst vit och den ska vara ny. Jag undrar hur jag då billigast kan komma undan. Jag har en polares pappa som ska till USA snart och kan då köpa med sig en tull- och fraktfritt. Blir detta det billigaste sättet för mig att köpa en 3G? Vad kostar en sådan där och finns det möjlighet att köpa en utan abbonemang? Hade koll när det var 2G:n som gällde, och då var det väldigt billigt att köpa en där..

Kungen
    Member
    Post count: 985

@gangstarr 17255 wrote:

Jag är sugen på att köpa mig en iPhone 3G 16GB, helst vit och den ska vara ny. Jag undrar hur jag då billigast kan komma undan. Jag har en polares pappa som ska till USA snart och kan då köpa med sig en tull- och fraktfritt. Blir detta det billigaste sättet för mig att köpa en 3G? Vad kostar en sådan där och finns det möjlighet att köpa en utan abbonemang? Hade koll när det var 2G:n som gällde, och då var det väldigt billigt att köpa en där..

Ett av det billigaste setten är iaf att köpa en från england. Sök i forumet för mer info. Finns en tråd om att köpa fån England iaf. Priset är ju ungefär detsamma över hela världen bara beroende på hur valutan står sig. Tänkte köpa en från England men sen steg punden en bit så det blev en från Telia istället 😛

Kungen
    Member

@gangstarr 17255 wrote:

Ett av det billigaste setten är iaf att köpa en från england. Sök i forumet för mer info. Finns en tråd om att köpa fån England iaf. Priset är ju ungefär detsamma över hela världen bara beroende på hur valutan står sig. Tänkte köpa en från England men sen steg punden en bit så det blev en från Telia istället 😛

Kungen
    Member

@gangstarr 17255 wrote:

vill ha iphone
    Member
    Post count: 22

Köpa utomlands? hu köper man tex från england? beställer från engelsk operatör? kan man använda det med vilken svensk operatör man vill? såg nån stans att priset för iPhone när den släpptes var typ 250 pund i GB, stämmer det? hur mycket skulle det kosta med frakt osv för en 3Gs 16 GB från england? vrf inte köpa i usa, lär ju vara rejält billigare där (annat telesystem, andra simkort?)?
    Mycket frågor, hoppas nån kan ge mig några svar i alla fall…

H3NR11K
    Member
    Post count: 1433

Det billigaste och bästa är att köpa från Telia. Att köpa utomlands är GL HF med allt som har med garanti att göra.. de går på typ 4400 i Svergie och kanske runt 3500-4000 utomlands..

mrsmart
    Member
    Post count: 287

Jag håller med alla.

H3NR11K
    Member

@mrsmart 58504 wrote:

Jag håller med alla.

Allah!

vill ha iphone
    Member
    Post count: 22

Katshing.se sälger iPhones från telia och tre. Bl.a. 3Gs 16 GB för 5600 med kontantkort, funderar på att slå till… Problemet är bara att jag har ett bra nr som jag vill ha kvar, det är nu hos tele2comviq. Går det att behålla nr när man byter till telia?

H3NR11K
    Member

@vill ha iphone 58995 wrote:

Katshing.se sälger iPhones från telia och tre. Bl.a. 3Gs 16 GB för 5600 med kontantkort, funderar på att slå till… Problemet är bara att jag har ett bra nr som jag vill ha kvar, det är nu hos tele2comviq. Går det att behålla nr när man byter till telia?

Lol? Telia är billigast. 3GS 16GB för 5300kr

Ponyboy
    Member
    Post count: 2331

@vill ha iphone 58995 wrote:

Japp du kan behålla ditt nuvarande nummer.Det är bara säga till Telia så tar de själva hand om det, kan ta ett par veckor innan nummer bytet går igenom.

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.